,

بازار عرضه سنگ تراورتن ۶۰*۶۰ قهوه ای

سنگ تراورتن قهوه ای از مقاوم ترین و با کیفیت ترین مصالح ساختمانی می باشد که از بهترین مواد خام تولید می شود و از زیبایی و جذابیت منحصر به فردی نیز بهره مند است. این محصول توسط مرکز فروش آنلاین در سراسر کشور عرضه می گردد.بازار عرضه سنگ تراورتن ۶۰*۶۰ قهوه ای ایرانی بهترین محصول را به طور مستقیم با حذف تمامی واسطه ها و دلالان بازاری با ارائه ضمانت به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور به فروش می‌رساند

بازار عرضه سنگ تراورتن 60*60 قهوه ای

مزایای استفاده از سنگ تراورتن ۶۰*۶۰ برای کف

مزایای استفاده از سنگ تراورتن 60*60 برای کف

سنگ تراورتن ایرانی برای ساخت و ساز ساختمان ها وجود انواع و اقسام مصالح ساختمانی امری مهم و ضروری می باشد که هر کدام از این مصالح کارایی و کاربرد خاص و ویژه ای دارند.

یکی از بهترین مصالح ساختمانی که معمولاً در ساخت اکثر ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد سنگ‌ تراورتن ۶۰*۶۰ برای کف می باشد.

این کالای بی نظیر از بهترین سنگ های تراورتن در طرح ها و نقش های بسیار زیبا و فوق العاده توسط افراد حرفه ای و کارآمد با استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته تولید می شود.

سنگ تراورتن کاشان بسیار مقاوم و مستحکم می باشد و در برابر سرما، گرما، یخ زدگی و نور خورشید دچار سایش و شکستگی نمی شود.

این محصول دوام و ماندگاری بالایی دارد و به مرور زمان دچار هیچ گونه تغییر رنگ و تغییر شکل نمی‌شود و زیبایی خود را حفظ می کند به مرور زمان کدر و مات نمی شود.

این محصول مشکی ایرانی تولید و دسترنج متخصصان و کارگران ایرانی می باشد که علاوه بر سطح کیفی بسیار بالایی که دارد از زیبایی و جذابیت فوق العاده و منحصر به فردی برخوردار می باشد و زیبایی بی نظیری به ساختمان‌ ها می بخشد.

مزایای استفاده از سنگ تراورتن ۶۰*۶۰ برای کف عبارتنداز…

  1. مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  2. مقاومت کافی در برابر ساییدگی: برای محیط‌های پر رفت‌وآمد بهتر است سنگ‌هایی با مقاومت سایشی بالاتر استفاده شوند. البته برخی از سنگ‌ها قابلیت ساب‌پذیری مجدد نیز دارند که یک مزیت تلقی می‌شود.
  3. عدم جذب آب: جذب نشدن آب و رطوبت به سنگ معمولاً در محیط‌هایی همچون حیاط، سرویس‌های بهداشتی و … بیشتر دیده می‌شود. به همین دلیل در این محل‌ها بهتر است از سنگ‌هایی با تخلخل کم‌تر استفاده شود.
  4. عدم لغزندگی: لیز بودن سنگ‌ها یکی از معایب سنگ‌های ساختمانی‌ست. به همین دلیل در مواردی نظیر کف‌پوش حیاط بهتر است سنگ‌های مورد استفاده، سطحی با لغزندگی کمتر داشته باشند.

قیمت پخش سنگ تراورتن ۶۰*۶۰ قهوه ای

قیمت پخش سنگ تراورتن 60*60 قهوه ای

سنگ تراورتن قهوه ای از محصولات با کیفیت و شناخته شده می باشد که نسبت به سایر نمونه‌ های آن در بازار مستحکم تر و مرغوب تر می باشد که در بسیاری از کارخانه ها با برندهای مختلف تولید و روانه بازار می شود.

قیمت پخش سنگ تراورتن ۶۰*۶۰ قهوه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد زیرا این محصول مستقیماً توسط شخص تولید کننده در اختیار مشتریان قرار می گیرد و فروشندگان این محصول می کوشند تا بهترین محصولات خود را با ارائه ضمانت و به صورت تضمینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طور الکترونیکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.