,

تولید بهترین سنگ تراورتن کف در اصفهان

سنگ تراورتن کف یکی از مقاوم ترین سنگ های موجود در بازار می باشد. کارخانجات اصفهان یکی از معبرترین مکان ها برای تولید سنگ های تراورتن کف مرغوب و با کیفیت بالا می باشند که محصولات این کارخانجات دارای جایگاه مخصوصی در بازار می باشند. این کارخانجات قادر به صدور محصولات خود به کشورهای خارجی نظیر عراق، روسیه و… نیز می باشند.

تولید بهترین سنگ تراورتن کف در اصفهان

آیا سنگ تراورتن کف مقاومت خوبی دارد؟

آیا سنگ تراورتن کف مقاومت خوبی دارد؟ ایرانیان از دیر باز در استخراج و فرآوری انواع سنگهای ساختمانی تخصص داشته و بهترین و زیباترین آن ها را به بازار عرضه می نمودند. سنگ تراورتن یکی از پرکاربردترین سنگ های کشور می باشد. این سنگ ها در گذشته بیشتر به دلیل خلل و فرج زیای که داشتند در نمای ساختمان ها و ساخت مصنوعات سنگی مورد استفاده قرار می گرفتند.

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، پرکننده های قوی وارد بازار شده اند که سنگ تراورتن را به عنوان سنگ کف نیز می توان مورد استفاده قرار داد. سنگ کف محوطه باید بصورت تیشه و یا بوش همر باشد تا دچار مشکل لغزندگی نباشند. علاوه بر آن از این سنگ ها به عنوان سنگ فرش نیز استفاده می شود، اما از آنجایی که این سنگ ها داری مقاومت فشاری پایینی هستند، باید از سنگ های تراوتن با ضخامت بالا برای این کار استفاده نمود.

سنگ های تراورتن دارای ظاهری زیبا می باشند از جمله دیگر ویژگی های آن ها جذب آب بالا، مقاومت فشاری پایین، رنگ ثابت و مفاومت بالا در برابر سرما و یخبندان می باشد.

چگونه بهترین سنگ تراورتن کف را تولید کنیم؟

چگونه بهترین سنگ تراورتن کف را تولید کنیم؟ سنگ های تراورتن دارای انواع مختلفی مانند سنگ تراورتن گردویی، سنگ تراوتن قرمز، سنگ تراورتن شکلاتی، سنگ تراورتن ابر و بادی، سنگ تراورتن سیلور، سنگ تراورتن دره بخاری و… می باشند. از جمله مهم ترین مشخصات سنگ تراورتن کف مرغوب که برای تولید بهترین سنگ تراوتن کف باید به آن ها دقت نمود می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

سازگاری با محیط زیست

غیر آلرژی زا

مقاومت سایشی بالا

رنگ یکنواخت

مقاومت در برابر گرما و سرما

تخخلل و فرج کم

قیمت مناسب

سنگ های تراورتن علاوه بر اصفهان در شهرهایی مانند بوشهر ، زاهدان، چابهار،هرمزگان، بابل، رشت، سرخرود،بابلسر، نوشهر، مازندران، براز جان بوشهر و… نیز تولید شده و دارای نمایندگی های فروش می باشند. یکی از معتبرترین مراکز عرضه سنگ در کشور مجموعه کیان سنگ بوده که دارای محصولات با کیفیت و قیمت مناسب می باشد و همچنین آمادگی لازم برای اعطای نمایندگی به سراسر کشور را دارد. این مجموعه محصولات خود را به صورت حضوری و اینترنتی در اختیار خریداران قرار می دهد. استفاده از روش فروش اینترنتیپ، به خریدار امکان مقایسه قیمت نسبت به مراکز عرضه سراسر کشور را می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.