فروش کلی سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی آباد درجه ۱ در رنگ های شکلاتی، کرم و گردویی موجود است و با این ترکیب رنگی می‌تواند جلوه خاصی به نمای ساختمان بدهد. این سنگ ساب براق دارد و با ضخامت ۲۰ میلی متر و در ابعاد ۴۰ طولی موجود است.

فروش کلی سنگ تراورتن حاجی آباد

آشنایی با انواع سنگ تراورتن حاجی آباد

آشنایی با انواع سنگ تراورتن حاجی آباد سنگ حاجی آباددرجه ۱ از پر کاربرد ترین سنگ‌ها برای نماهای رومی و کلاسیک است و همینطور به دلیل ظاهر زیبا در نمای داخل و نمای بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ که محصول شهر محلات است دارای تخلخل نسبتا بیشتری در مقایسه با نوع سوپر و ممتاز سنگ تراورتن حاجی آباد است. سنگ تراورتن حاجی آباد سورت‌های گوناگونی دارد و بر اساس کدینگ سورت میشود. سنگ تراورتن حاجی آباد به دو روش بی موج و موج دار برش داده میشود و فرآوری های گوناگونی از جمله چرمی، تیشه ای، آنتیک و … بر روی آن صورت می‌گیرد.

سنگ تراورتن کرم ابرکوه در رنگ هایی با زمینه های کرم، قرمز و قهوه ای وجود دارد. این سنگ جزو سنگ های تراورتن کرم می باشد و از نظر قیمت به نسبت به مابقی سنگ های تراورتن مشابه ارزان تر می باشد. سنگ های تراورتن بیشتر در نمای داخلی و نمای اصلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و سنگ تراورتن ابرکوه از این قائده مستثنی نیست. البته از سورت های ضعیف سنگ تراورتن ابرکوه برای تهیه جدول سنگی و درپوش استفاده میکنند.

تامین کنندگان اصلی سنگ تراورتن حاجی آباد

تامین کنندگان اصلی سنگ تراورتن حاجی آباد سنگ تراورتن بوکان را با عنوان سنگ ترامیت بوکان نیز می شناسند. اینکه بوکان یعنی چه برای شما در ادامه توضیح خواهیم داد.

بوکان نام منطقه ای از استان آذربایجان غربی می باشد که معادنی از سنگ های ساختمانی طبیعی در آنجا احداث شده است. شاخص ترین سنگ بوکان را با نام سنگ تراورتن می شناسند. سنگ مورد نظر را با نام ترامیت نیز صدا می زنند. سنگ تراورتن چون هم به تراورتن شباهت دارد و هم به مرمریت آن را ترامیت که تلفیقی از دو نام سنگ تراورتن و سنگ مرمریت است می خوانند.

قیمت تراورتن حاجی آباد به عواملی چون یکدستی،روشنی و کیفیت تولید آن بستگی دارد. هر چه قدر زمین هرنگ آن روشن تر،کم رگه و کم هاله تر باشد به نسبت قیمت بالاتری دارد و همچنین کیفیت ساب و برش دقیق سنگ بر روی قیمت سنگ تاثیر مسقیم دارد. برای بازار داخلی عمدتا در سایز ۴۰ و ۳۰ طولی و برای سفارش های صادراتی نیز عمدتا به صورت ۳۰*۶۰ و ۴۰*۸۰ تولید می شود. صنایع سنگ رز در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد قرار گرفته و شما می توانید جهت دریاتف لیست قیمت با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.