توزیع کننده سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن جزء سنگ های آهکی می باشد. که از ته نشین شدن رسوبات دریاها ورودخانه های آب گرم وسرد در غارها به وجود می آیند. ودر گذر زمان بر روی هم انباشته وسفت می شوند. وبه دلیل ترکیباتی که در این رسوبات مانند: آهن و کلسیم و… وجود دارد.دارای رنگ های گوناگون وزیبایی می باشد. این سنگ ها در صنعت ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد.از جمله سنگ تراورتن عباس آباد که

درمیان انواع سنگ ها پر طرفدار می باشد.

توزیع کننده سنگ تراورتن عباس آباد

چگونگی کیفیت سنگ تراورتن عباس آباد

چگونگی کیفیت سنگ تراورتن عباس آباد سنگ تراورتن عباس آباد به رنگ سفید یکی از بهترین سنگ های تراورتن موجود در ایران می باشد.و به دلیل ظاهر زیبای آن در نمای بیرونی وداخلی ساختمان مورد اسفاده قرار می گیرد. ویزگی مهم سنگ

تراورتن عباس آباد روشن بودن رنگ آن می باشد زیرا هرچه سنگ سفیدتر و روشن تر باشد.دلیل بر این است که ناخالصی کمتر دارد. و سنگ مرغوب تر است. سنگ تراورتن در ایران به دلیل منابع فراوان در گوشه وکنار ایران استخراج می شود. وهر کدام باتوجه به منطقه ای که استخراج می شوند نام گذاری می شوند.

معروف ترین انواع سنگ ها عبارتند از:

  • سنگ تراورتن عباس آباد، که یکی از پر کاربرد ترین انواع سنگ ها می باشد و از ویژگی مهم آن ساب پذیری بالا، مقاومت و چسبندگی خوب این سنگ می باشد.
  • سنگ تراورتن آتشکوه، در رنگ های سفید و کرم روشن ودر نماهای خارجی وداخلی ساختمان استفاده می شود.
  • سنگ تراورتن آبگرم، به صورت رنگ کرم در بازار وجود دارد. و به دلیل مقاومت آن وبراق بودن از سنگ های محبوب در بازار می باشد.
  • سنگ تراورتن حاجی آباد،که رنگ آن سفید و کرم روشن و تیره می باشد. و در نمای ساختمان، راه پله ها،حاشیه پله و صنایع سنگی مانند مجسمه وظروف سنگی استفاده می شود.
  • سنگ تراورتن خلخال، که رنگ آن کرم شکلاتی می باشد. ودر نمای ساختمانها مورد توجه می باشد.
  • و غیره …….

توزیع کنندگان مستقیم سنگ تراورتن عباس آباد

توزیع کنندگان مستقیم سنگ تراورتن عباس آباد توزیع سنگ تراورتن عباس آباد به تمام نقاط ایران صورت می گیرد. و در درجه های متفاوت در بازار وجود دارد. وسنگ تراورتن هر ضخیم تر وصاف تر باشد یعنی اینکه موج وهاله های رنگی کمتر داشته باشدوقطر آن نیز بیشتر باشد قیمت بالاتری در بازار دارد.اندازه وکیفیت سنگ هم در قیمت سنگ تاثیر گذار می باشد. کیفیت سنگ ودرجه یک بودن سنگ در قیمت بالای آن موثر است.

رنگ سنگ نیز یک عامل مهم در تعیین قیمت آن می باشد رنگ سنگ هرچه سفید تر و روشن تر باشد در بازار از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

توزیع سنگ در بازار به دو صورت عمده وجزئی صورت می گیرد وهمیشه خرید کلی وبه مقدار زیاد به سود خریدار می باشد زیرا قیمت آن پایین می آید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.