نحوه تولید انواع سنگ مرمریت بژ

نحوه تولید انواع سنگ مرمریت بژ، با توجه به کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه و نوع سنگ بکار رفته و.. متفاوت بوده است ودر تولید این نوع سنگ، تولید کنندگان تلاش می‌کند که بهترین سنگ را با درجه کیفی بالا انتخاب و برش داده و شکل و ساختاری کاملا زیبا و مشتری پسند تولید و روانه بازار فروش کنند تا هر کس بتوانند متناسب به سلیقه خود، از هر گونه آن خوشش آمد آن را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه تولید انواع سنگ مرمریت بژ

چرا سنگ مرمریت بژ پر طرفدار است؟

چرا سنگ مرمریت بژ پر طرفدار است؟ از مزایای سنگ مرمریت بژ قابلیت ترکیب رنگ و هماهنگی آن با سایر رنگ هاست، ساب پذیری عالی که باعث جلای فوق العاده ی آن می شود و یکدست بودن و شباهت زیاد این محصولات به طوری که تمامی تولیدات این محصول در یک سورت عرضه می گردد، درصد جذب رطوبت نیز در آن ها بسیار پایین است و به راحتی تمیز می‌شوند.

مقاومت سایشی و فشاری بالای آن باعث شده تا از صیقل پذیری و جلای بالایی برخوردار باشد، از موارد استفاده آن می توان در سنگ فرش فضای داخلی یا همان سنگ کف ساختمان های مسکونی، ادارای و تجاری، سنگ نمای داخلی، سرویس بهداشتی و مصنوعات سنگی، سنگ لابی هتل ها و آسانسور ها و….اشاره کرد، در عملیات فراوری، با استفاده از انواع چسب ها و رزین های متفاوت، مقاومت آن را به طور قابل توجهی بالا می برند. این محصول، هیچ خلل و فرجی ندارد و برای استفاده در ارتفاعات توصیه نمی شود.

یکی از مهم ترین کاربردهای سنگ مرمریت ارومیه استفاده به عنوان سنگ کف فرش است، این سنگ با زمینه رنگ کرم روشن و تیره جذابیت خاصی برای نمای داخلی و سنگفرش به وجود می آورد و کاربرد دیگر آن به صورت زیر بوده است

  • سنگ کف واحد مسکونی و تجاری
  • نمای دیوار های داخلی ساختمان ها و هتل ها
  • سنگ کف لابی
  • سنگ کف پارکینگ
  • سنگ کف پله

مراکز تولید انواع سنگ مرمریت بژ

مراکز تولید انواع سنگ مرمریت بژ مراکز تولید سنگ مرمریت اداوی سعی می کنند این محصول را با کیفیت منحصر به فرد و نیز با توجه به سفارش مشتریان آن را در ابعاد و ضخامت های مختلف برش داده و به دست سفارش دهنده برساند که اغلب تمایل به عرضه این سنگ به صورت مستقیم و عمده می باشد تا علاوه بر رسیدن زودتر به سود و درآمد تضمینی منافع اقتصادی مصرف کننده را نیز حفظ نماید و همچنین کیفیت محصول و خدمات پس از فروش سنگ مرمریت بژ باعث جلب اعتماد مصرف کنندگان می شود که خرید سنگ را برای آن ها راحت تر می کند، سایت اینترنتی معتبر حاضر یکی از نهادهایی است که با مراکز تولید این نوع سنگ ارتباط داشته و آن را با قیمت مناسب به دست مشتری می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.