فروش انواع سنگ مرمریت کرم ساختمان

سنگ مرمریت کرم یکی از سنگ های محبوب ساختمانی است که بهترین انواع آن در اندازه های گوناگون به فروش می رسد، مرمریت از سنگ های آهکی دگرگون شده است که به ویژه در بخش های داخلی ساختمان و نقاطی که در تماس با آب و رطوبت نیست مورد استفاده قرار می گیرد، برش های مختلفی از این سنگ با توجه به کاربری های متفاوت ایجاد شده که در مکان مخصوص خود نصب و اجرا می شود.

فروش انواع سنگ مرمریت کرم ساختمان

روش تولید انواع سنگ مرمریت ساختمان

روش تولید انواع سنگ مرمریت ساختمان شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سنگ مرمریت ساختمان چه نوع سنگی و روش تولید آن چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال و آشنایی بیشتر شما با این نوع سنگ به توضیح مختصری درباره آن می ‌پردازیم و نحوه تشکیل و ویژگی های آن را برای شما بیان می‌ کنیم.

در حقیقت سنگ مرمریت جوشقان جزو سنگ های دگرگونی می ‌باشد و از فشرده شدن و حرارت دیدن سنگ آهک در اعماق زمین بوجود می‌ آید. این نوع سنگ ها در برخی از موارد دارای رگه هایی رنگی هستند که نشان از وجود نا خالصی در سنگ آهک دارد، این رگه ها زیبایی این سنگ را دو چندان می ‌کنند، امروزه سنگ مرمریت تیره فروش بیشتری دارد.

از این سنگ های مرمریت برای نمای داخلی ساختمان ها و کفپوش ها استفاده بسیاری می‌ شود، در حقیقت این نوع سنگ در برابر رطوبت، باران های اسیدی و ضربه مقاومت پایینی دارند و دچار تغییر رنگ می ‌شوند، به همین دلیل از آن ها بیشتر در دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده می ‌شود، این سنگ ها تنوع رنگ بسیاری دارند و دلیل آن وجود مواد مختلف در این سنگ می‌ باشد. این سنگ بسیار خوش تراش بوده و بعد از صیقل داده شدن بسیار زیبا، درخشان و براق می‌ شود.

خرید انواع سنگ مرمریت ساختمان

خرید انواع سنگ مرمریت ساختمان تصور کنید از سنگ مرمریت کف به عنوان سنگ پله ها و یا کفپوش سالنها استفاده کرده اید، ما به شما و سلیقه عالی شما تبریک می گوییم. زیرا شما با این انتخاب فوق العاده زیبایی و آرامش را به خانه خود برده اید، بعلاوه، شما سنگ مورد نیازتان را به قیمت کارخانه خریداری کردید و از این بابت نیز سود کردید، ما در طی چند سال اخیر سعی کردیم در بازرگانی سنگ شگفت انگیز خدمات بی نظیری را ایجاد کنیم.

در نتیجه به کارگیری این خدمات عالی ما توانستیم برای مشتریان گرامی خود آسودگی، سرعت و لذت را به ارمغان آوریم، خرید مرمریت کرم با قیمت کارخانه یک سرمایه گذاری برای آینده شما است، متاسفانه ما در انبارهای بازرگانی سنگ شگفت انگیز از مرمریت کرم آباده متراژ محدودی داریم. لطفا برای استفاده از این شرایط ایده آل هر چه زودتر با ما تماس بگیرید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.