,

سفارش دهندگان سنگ تایل تراورتن مرغوب

سنگ تایل تراورتن اکثرا در نمایشگاه ها، اتوگالری ها ، در مغازهاو در ساختمان ها و در نمای ساختمان هم استفاده می‌شود . و قیمت مناسبی دارد . انواعی از سنگ های دیگر هم طرفداران زیادی دارند این نوع سنگ‌های تایل در برابر فشار مقاومت بیشتری دارند و در زمان نصب میتوانید از چسب هم استفاده کرد . و در پاشاژ ها می‌توان در ستون هم استفاده کرد . رنگ سنگ های تایل تراورتن در برابر خورشید خیلی زیاد فرق نمی‌کند. این سنگ ها هم خواهان زیادی دارد .

سفارش دهندگان سنگ تایل تراورتن مرغوب

سنگ تایل تراورتن دارای چه ابعادی است؟

سنگ تایل تراورتن دارای چه ابعادی است؟ سنگ تایل تراورتن برش خورده یکی از سنگ‌های زیبایی و با کیفیت است که برای ساخت نماهای ساختمان‌ها استفاده می‌شود ابعاد سنگ تراورتن برش خورده بسیار مختلف است و هر قطعه‌ای این سنگ به نوعی در ساختمان بکار می‌رود .

در کارخانه‌ای که وقتی این سنگ‌ها را برش می‌زنند ابعادی دلخواهی دارد که به‌اندازه دو سانتی‌متر برای کف خانه‌ها استفاده می‌شود و برای نماهای ساختمان در ابعاد یک و شش سانتی‌متر استاندارد است و برای ساخت پله‌های ساختمان با ضخامت سه سانتی‌متر به کار می‌رود .

اندازه همه کارخانه‌ها که سنگ را برش می‌دهند یکسان نیست . بلکه اندازه هر کارخانه با هم فرق دارد و در کارخانه‌ها حدود دو میلی‌متر اختلاف برش می‌زنند اما ضخامت سنگ تایل تراورتن برش خورده که در پله استفاده می‌شود بیشتر است .

وقتی ضخامت سنگ ها بیشتر باشد موجب شکستگی سنگ نمی‌شود چون این سنگ‌ها در پله‌ها با مقاومت زیادی برخوردار هستند اگر ضخامت این سنگ ها کم باشد ممکن است هنگام رفت‌وآمد شکسته شود .

اما در نماها باید ضخامت این سنگ‌ها کم باشد چون در وزن ساختمان‌ها کمک می‌کند و باعث می‌شود وزن ساختمان کم باشد . هنگام رفت‌وآمد باید بیشتر دقت کنند که ممکنه بشکنه یا هنگام استفاده از دست کارکنان این سنگ بیوفته و بشکنه.

هزینه هر قطعه سنگ تایل تراورتن

هزینه هر قطعه سنگ تایل تراورتن هزینه هر قطعه‌ای سنگ تراورتن کرم حاجی‌آباد بستگی به ابعاد آن سنگ دارد قیمت سنگ‌های نما با قیمت سنگ‌های پله قطعا فرق دارد سنگ‌های نما می‌دانید که ضخامت کمتری دارد و قیمت آن هم پایین خواهد بود .

و ضخامت سنگ‌های کف ساختمان که ضخامت مناسبی داره قطعا قیمت مناسبی هم دارد اما قیمت پله‌های ساختمان که با ضخامت بیشتری برخوردار است قطعا قیمت سنگ هم بیشتر خواهد بود قیمت سنگ تراورتن کرم حاجی‌آباد از سنگ مرمر پایین است .

قیمت هر قطعه سنگ تراورتن کرم حاجی‌آباد حدود سه دلار به اندازی هر قطعه مربی است و در هنگام بارگیری هشدار لازم برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر . تکه های برش خورده سنگ تراورتن کرم حاجی آباد در ساختمان‌ها بکار می‌رود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.