,

فروشنده سنگ مرمریت پرشین سیلک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن بر روی صنعت ساختمان شاهد ساخت سازه‌هایی به مراتب مدرن‌تر و بسیار زیباتر هستیم!
سعی ما در این مقاله بر این است که شما را با روش‌های استخراج سنگ‌های ساختمانی به خصوص سنگ مرمریت پرشین سیلک بیشتر آشنا کنیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

فروشنده سنگ مرمریت پرشین سیلک

فاکتورهای تاثیرگذار بر کیفیت سنگ مرمریت

فاکتورهای تاثیرگذار بر کیفیت سنگ مرمریت در ابتدا باید گفت که روش استخراج سنگ های ساختمانی به جنس سنگ شما بستگی دارد.
هر چقدر سختی سنگ بالاتر باشد، برای استخراج نیاز به ماشین‌آلات و ابزار های پیشرفته تری خواهید داشت تا بتوانید سنگ را به بهترین شکل ممکن استخراج کنید و همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که ممکن است، استفاده از این ماشین‌آلات هزینه ی زیادی داشته باشد!

مثلا سنگ مرمریت چرمی اعلا، تراورتن و مرمر دارای سختی بالایی هستند و برای استخراج آن به دستگاه‌های به روز و پیشرفته احتیاج است و شاید یکی از دلایل بالا بودن قیمت بعضی از این سنگ‌ها همین مسئله باشد.

میزان صیقلی شدن (ساب) سنگ ساختمان نیز به نوع کاربرد آن بستگی دارد؛ در حال حاضر سنگ های صاف و صیقلی طرفداران بیشتری دارد و به همین صورت از کارخانه به دست پیمانکاران می‌رسد.
هر چقدر مواد با کیفیت تری برای صیقل دادن سنگ استفاده شود، خروجی کار نیز با کیفیت‌تر خواهد بود و مقاومت سنگ هم بیشتر می‌شود.

مسئله‌ی فرآوری سنگ‌های ساختمانی؛ نه تنها یکی از موارد مهم و تاثیر گذار بر قیمت آن است، بلکه در کیفیت سنگ نیز تاثیر به سزایی دارد.
امروزه با استفاده از روش هایی خاص و پیشرفته در فرآوری سنگ، میزان مقاومت و دوام آنها بالاتر رفته که در نتیجه سنگ های با کیفیت‌تری نسبت به گذشته تولید می‌شود.

این عملیات، بر اساس نوع و جنس سنگ و به نیت افزایش طول عمر و کیفیت و زیبایی آن انجام می‌شود.
روش‌های بسیار زیادی برای عملیات فرآوری وجود دارد و به طور خلاصه می‌توان به برش سنگ، ساب، رزین، اپوکسی، توری، گیوتین و بادبر اشاره کرد.

رنگ کردن سطح سنگ ها نیز روشی برای محافظت آن است.
روشی که اکثرا استفاده می‌شود، رنگ آمیزی تحت فشار بوده که طی این عملیات رنگ را با فشار وارد بافت آن می‌کنند تا رنگی طبیعی‌ تر و زیباتر به دست بیاید.

پخش سنگ مرمریت پرشین با نازلترین قیمت

پخش سنگ مرمریت پرشین با نازلترین قیمت این مجموعه با تامین سنگ برای پروژه‌های دولتی و خصوصی به صورت نامحدود همکاری می‌کند و امکان اعطای نمایندگی در شهرهای بوشهر، زاهدان، چابهار، هرمزگان، بابل، رشت، سرخرود، بابلسر، نوشهر، مازندران و برازجان بوشهر را دارد.

همانطور که متوجه شدید؛ تشخیص کیفیت سنگ آن هم برای ساختمان امری دشوار و تخصصی می‌باشد که مجموعه‌ی کیان سنگ با داشتن کادری مجرب و کارشناسانی حرفه‌ای شما را در امر خرید و انتخاب سنگ مرمریت چهرک نیز، بیشتر راهنمایی خواهد کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.