صادرات انواع سنگ تراورتن سفید به ترکیه

صادرات سنگ تراورتن سفید امروزه به طور غیر قابل توجهی به کشورهای همسایه از جمله عراق و ترکیه و … افرایش یافته است و افراد زیادی در تمام نقاط کشور و خارج از کشور از این محصول بی نظیر حمایت می‌ کنند و نرخ آن نیز بسیار مناسب بوده و نسبت به سایز و ویژگی های آن متفاوت می‌ باشد و بیشتر به صورت عمده معامله خواهد شد و بخاطر عمده بودن آن است که با قیمت مناسب و ارزان توزیع و عرضه و صادر می شود.

صادرات انواع سنگ تراورتن سفید به ترکیه

همه چیز در مورد سنگ تراورتن سفید

همه چیز در مورد سنگ تراورتن سفید امروزه استفاده از سنگ های تراورتن سفید در صنعت ساختمان سازی جایگاه خاصی پیدا کرده و این سنگ ها دارای تنوع ویژه ای در رنگ و طرح هستند و از معادن گوناگونی که شهرهای مختلف ایران وجود دارد، استخراج شده و فروش تراورتن نیز مانند سایر نمونه های این محصول دارای بازار خوبی است.

البته سری این نوع سنگ در انواع مختلف با برندهای گوناگون و نیز در شکل های متنوع و مدل و رنگ های جذاب به صورت کاملا ارگانیک و استاندارد است که مشتریان و متقاضیان می توانند آن را با اطمینان کامل خریداری کنند و برای مصرف و استفاده های ساختمانی آن را به کار ببرند.

این سنگ از معادن ارزشمند کشور استخراج و به صورت های مختلفی برش کاری می شود و در این میان یکی از بهترین مراکز خرید همین سایت اینترنتی می باشد که محصول را با قیمت های مناسبی عرضه می کند و همچنین به صورت خام و فرآوری شده به سایر کشورهای دنیا نیز صادر می شود.

سنگ های تراورتن از دو معدن بسیار مهم استخراج می شود که می توان به معدن سنگ تراورتن سفید عباس آباد و معدن سنگ تراورتن سفید حاجی آباد اشاره کرد و دارای کیفیت فوق العاده خوب و ظاهری بسیار زباد هستند.

کیفیت و ویژگی های خوب سنگ تراورتن سفید عبارتند از:

  1. دارای استحکام و جذب آب پایین است.
  2. نظافت و نگهداری آن آسان و بسیار راحت است.
  3. دارای شفافیت بالا و مقاومت سایشی بالا هستند.
  4. سنگ تراورتن ظاهر بسیار زیبا و خاصی دارد و نمای شیک و لوکسی به ساختمان می دهد.

قیمت انواع سنگ تراورتن سفید در بازار سنگ

قیمت انواع سنگ تراورتن سفید در بازار سنگ قیمت سنگ تراورتن سفید در بازار سنگ با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت سنگ بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود، این محصول بیشتر به صورت عمده معامله خواهد شد و بخاطر عمده بودن آن است که با قیمت مناسب و ارزان توزیع و عرضه و صادر می شود و با این کار مردم جذب محصول خواهند شد و بازار آن نیز بالاتر خواهد رفت.

این مرکز فروش سنگ تراورتن درجه ۱ را انجام می دهد و خریداران می توانند جهت خرید این محصول به این سایت مراجعه و محصول خود را سفارش دهند، لازم به ذکر است که این مرکز کمک فراوانی به شما خریداران محترم می کند که بتوانید با حذف واسطه ها به صورت کاملا مستقیم خرید خود را از آن داشته باشید و به هیچ عنوان نگرانی از بابت هزینه های زیاد برای تهیه محصول خود در دل نداشته باشید و بتوانید به آسانی محصول خود را تهیه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.