آشنایی با صادرکنندگان سنگ تراورتن برش خورده

سنگ تراورتن برش خورده به دلیل سهولت در استفاده و همچنین کیفیت برتر امروزه به عنوان اولین محصولات پرتا در هرات به کشورهای همسایه شناخته می‌شود به گونه‌ای که همواره صادر کنندگان سنگ تراورتن برش خورده به دنبال آن هستند تا کیفیت برترین محصولات را در قالب و طرح های مختلف و اندازه های متنوع در اختیار یع مختلف و فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصول قرار بدهد.

این مرکزی به عنوان تخصصی ترین مجموعه در زمینه صادرات سنگ تراورتن از نوع برش خورده فعالیت می‌کند تا جذاب ترین و شگفت انگیزترین سنگ‌ها در در نوع تراورتن را به متقاضیان آن ها برساند.

آشنایی با صادرکنندگان سنگ تراورتن برش خورده

سنگ تراورتن را با چه دستگاهی برش می زنند؟

سنگ تراورتن را با چه دستگاهی برش می زنند؟ سنگ تراورتن نیز از جمله سنگ هایی است که می تواند با به صرفه بودن و همچنین وجود طرح های جذاب و گسترده تقریباً در هر خانه در هر زمان و مکانی مورد استفاده گسترده قرار بگیرد و موجبات لوکس و جذاب نشان داده شدن خانه ها و اماکن بشود لذا در ادامه این بحث به مولفه بسیار مهم در زمینه عرضه این محصول یعنی دستگاه‌های برش آن محصول اشاره کوتاه خواهیم کرد:

این سنگ به روش‌های گوناگونی برش داده می‌شود به گونه‌ای که دستگاه‌هایی که می تواند ظرافت بالایی در برش داشته و این سنگ را به ظریف ترین و جذاب ترین شکل به دو قسمت تقسیم می کند که از آن می توان به برش با اره شاعر کرد به گونه ای که رایج‌ترین روش در برش دادن سنگ های تراورتن به کارگیری برش با اره می باشد لذا کارخانه‌هایی که ظرفیت بالای برش سنگ دارند همواره با به کارگیری این روش توسط اره های الماسی یا تیغه های موازی می توانند بهترین و برترین برش را در این سنگ به اجرا در بیاورد.

روش دیگری که برای برش دادن این سنگ مورد بهره برداری قرار می گیرد برش سنگ توسط قلعه بر می باشد لذا در این روش هم وارد تیغه های دایره ای شکل یا همان دیسی شکل می‌توانند ۱۵ الی ۳ متر برش را به وجود بیاورند و همواره هیچ‌گونه ضربه و زیانی به این سنگ وارد نکنند.

اره نرم و سخت بر نیز از دیگر روش هایی است که برای این سنگ به کار گرفته می شود به گونه ای که تیغه های فولادی و یا مدنی در کنار تیغه های برنده می‌تواند با کمترین ضایعات بیشترین عملکرد و همچنین ثبات طرح سنگ را به اجرا در بیاورد.

کارخانه برش سنگ تراورتن در کدام شهر است؟

کارخانه برش سنگ تراورتن در کدام شهر است؟ کارخانه برش سنگ تراورتن رویال و یا سنگ تراورتن دیپلمات امروز با عرضه برترین های این حوزه در اقصا نقاط ایران توانسته بهترین محصولات را که از برترین معادن استخراج و فرآوری شده است را در اختیار انواع و اقسام کاربران و متقاضیان این سنگ قرار بدهد.

شهرهایی همچون ماکو می تواند مقصد اصلی متقاضیان سنگ‌تراورتن باشد چرا که معادن بسیار خوب موجود در این شهر همچون شهرهای دیگر ایران قابلیت آن را به وجود می آورد تا خانه ها یا اماکن اداری تجاری مختلف به زیباترین و شکیل ترین سنگ های تراورتن آذین‌بندی بشوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.