بازار سنگ تراورتن نما قیمت مناسب ساختمان

معادن زیادی در کشور وجود دارند که سنگ های بسیاری از آنها استخراج می شود و یکی از این سنگ ها، سنگ تراورتن است که یکی از قدیمی ترین نمونه های سنگ نمای ساختمان ها می باشد. خرید مستقیم این سنگ را می توانید از درب کارخانه ها و معادن به صورت خام انجام دهید، بازار سنگ تراورتن نما ساختمان این محصول را با قیمتی مناسب به فروش می رساند تا در دسترس مشتریان خود قرار بگیرد.

بازار سنگ تراورتن نما قیمت مناسب ساختمان

شستشو سنگ تراورتن نما بدون افت کیفیت

شستشو سنگ تراورتن نما بدون افت کیفیت تراورتن برای نماکاری داخی و خارجی ساختمان مناسب است که از معادن سنگ کشور استخراج می شود که در ابعاد سایزی و قطری مختلف برش می دهند، قیمت انواع سنگ تراورتن با توجه به درجه یک یا دو آن متغیر می شود، بیشتر مهندسین و طراحان داخلی و بیرونی ساختمانی قبول دارند زیرا مصرف بالا در نما دارد و به راحتی بدون اینکه خراب شود می توانید آن را بشویید.

سنگ های تراورتن دارای رنگ بندی گرمی مانند کرم, قهوه ای و طوسی یا استخوانی است و جلوه منحصر به فردی دارد و یکی از انواع نمونه سنگ های معادن است که بسیار مورد توجه معماران و طراحان ساختمانی قرار گرفته و خصوصیاتی نظیر براقیت و مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر شرایط آب و هوایی و جوی بد و شدید مقاومت خوبی از خود نشان می دهد، این سنگ را به دو روش موج دار و بی موج در کارخانه ها برش می دهند که علاوه بر شرایط جوی در برابر فشار و ضربه و سایش بسیار مقاوم است، به دلیل مزیت های خوب در نما پرکاربرد است.

زیبایی سنگ تراورتن به دلیل رنگ های خاص و براقیت این سنگ است که جلوه منحصر به فردی به نمای خارجی و داخلی ساختمان می دهد، بهترین سنگ تراورتن نمونه ای است که در برابر شرایط آب و هوایی و شکستگی و رنگ رفتگی و پریدگی استحکام دارد و وزنی سبک تر از دیگر سنگ ها دارد. کاربرد این نوع سنگ در نماهای بیرونی یک ساختمان در دو شیوه مدرن و کلاسیک, نماهای داخلی یک ساختمان مانند دیوارهای داخلی, استفاده در سنگ فرش ها و محوطه ها, استفاده در طراحی های خاص سنگی مانند صندلی های سنگی می باشد.

نرخ خرید انواع سنگ تراورتن در سطح کشور

نرخ خرید انواع سنگ تراورتن در سطح کشور انواع سنگ تراورتن در سطح کشور یک عایق حرارتی و صوتی بسیار عالی و مطلوب می باشد، سنگ تراورتن کرم لاشتر نیز مانند انواع تراورتن سطح کشور میزان چسبندگی بالایی به ملات های ساختمانی دارد که یک گزینه مثبت برای جذب ساختمان سازان به این سنگ است، نرخ خرید این سنگ با توجه به موج دار بودن یا نبودن و رنگ و براقیت آن می باشد، زیبایی و تنوع و قیمت مناسب آن سبب فروش و جذب طرفداران بیشتر می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.