پخش کنندگان سنگ تراورتن طرح چوب

پخش کننده سنگ تراورتن طرح چوب در بازار حضور فعالی دارد و با فعالیت گسترده خود و تجربه ای که در این عرصه کسب نموده در کار عرضه باکیفیت ترین این محصول در اقصی نقاط کشور می باشد، لذا مشتری نیز جهت خرید حق انتخاب بالایی داشته و می تواند متناسب با سلیقه خود سنگ را در قیمت های باصرفه و منحصر به فردی تهیه کند.

پخش کنندگان سنگ تراورتن طرح چوب

کاربرد سنگ تراورتن طرح چوب در ساختمان

کاربرد سنگ تراورتن طرح چوب در ساختمان سنگ تراورتن طرح چوب در داخل و خارج از ساختمان کاربردهای زیادی داشته و از آن در نما، سالن، راه پله، سرویس بهداشتی، پارکینگ، حیاط و … استفاده می شود که تنوع طرح و رنگ بر کاربردهای آن افزوده است، همچنین در ساختمان های عمومی، دولتی، خصوصی می توان از آنها اجرا نمود که در زمان خرید باید آن را بر اساس درجه کیفیتش و محلی که قرار است در آنجا نصب شود انتخاب نمود.

تراورتن از سنگ های آهکی رسوبی است و از قابلیت شکل پذیری و ساب پذیری راحتی برخوردار می باشد به همین دلیل استفاده های تزئینی نیز دارد و علاوه بر ساختمان سازی در ساخت مجسمه، ستون، گلدان، حفاظ، اشکال و اشیاء تزئینی و … بکار می رود، همچنین به دلیل اجرای راحت، تنوع مدل، قیمت مناسب و مقاومت بالا از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

تراورتن به دلیل برش پذیری و ساب پذیری راحت استخراج و فرآوری یا اجرای راحت تر و کم هزینه تری دارد بنابراین هزینه های تولید و خرید آن کمتر می باشد. همچنین در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند سرما و اشعه خورشید مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ نمی شود علاوه بر آن فشار، ضربه و سایش نیز بر آن آسیب وارد نخواهد کرد.

میزان خرید سنگ تراورتن طرح چوب در رشت

میزان خرید سنگ تراورتن طرح چوب در رشت خرید سنگ تراورتن طرح چوب در رشت به وفور انجام می شود چون این طرح زیبا با دکوراسیون های مختلفی هماهنگ بوده و طرفداران زیادی دارد، همچنین طرح چوب از طرح های جدید است که با کابینت، سرویس های چوبی و مبل براحتی ست می شود به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است.

تراورتن دارای انواع مختلفی است که بسته به منطقه ای که از آنجا استخراج شده دارای انواع کیفیت ها می باشد. مانند سنگ تراورتن عسلی یزد، سنگ تراورتن قرمز آذرشهر، تراورتن حاجی آباد و …. لذا این سنگ دارای بافت متخلخلی است که وجود حفره ها سبب شده سنگ در برابر انبساط و انقباض مقاوم بوده و به نوعی عایق صوت و حرارت به شمار خواهد رفت.

تراورتن به دلیل داشتن بافت متخلخل اجرای راحتی داشته و بی نیاز از اسکوپ است چون سوراخ های سطح زیرین به عنوان اسکوپ طبیعی عمل می کند، چون با نفوذ ملات به داخل سوراخ ها بر چسبندگی سنگ به ملات خواهد افزود و در نهایت بر اثر عوامل مختلف سنگ از نما جدا نخواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.