عرضه کننده سنگ تراورتن طرح دار اعلا

سنگ تراورتن طرح دار از جمله سنگ های پر فروش و مقاوم می باشد که امروزه در بسیاری از مناطق های ایران بهترین و مرغوب ترین نوع سنگ های تراورتن به سایر شهر ها عرضه می گردد. سنگ های تراورتن از جمله سنگ های معروف ایرانی بوده که در بسیاری از فضا ها کاربرد دارد که در ادامه به کاربرد ها و دیگر موارد آن با هم می پردازیم.

عرضه کننده سنگ تراورتن طرح دار اعلا

استفاده از سنگ تراورتن طرح دار در دکوراتیو

استفاده از سنگ تراورتن طرح دار در دکوراتیو سنگ تراورتن دکوراتیو از جمله سنگ های معروف بوده که امروزه در مصالح ساختمانی کاربرد فراوانی دارد. در این مقاله کوتاه می خواهیم در مورد استفاده از سنگ تراورتن طرح دار دکوراتیو توضیحاتی بدهیم. پس با ما همراه باشید.

سنگ های تراورتن دارای انواع مختلف می باشد که از جمله ناب ترین سنگ های آن سنگ تراورتن کاشان، سنگ تایل تراورتن و… از جمله سنگ های مشهور تراورتن می باشد و در رنگ های کرمی، شکلاتی، قهوه ای، سفید و… یافت می شود. سنگ های تراورتن دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند که در آشپزخانه، حمام، دستشویی، باغ ها، محوطه ها، ساختمان ها، ادارات، در دکوراسیون داخلی و خارجی منازل و… به کار می روند. سنگ های تراورتن از رسوبات های مختلف آب های گرم و سرد بدست می آید.

سنگ تراورتن از جمله سنگ های مقاوم بوده که مقاومت زیادی در برابر باران، حوادث های طبیعی، گرما و… دارند. اما در مقابل سرما مقاومت کمی از خود نشان می دهند که می توان سنگ ها را با وسیله مواد های زرین پوشاند و با این کار دوام بالایی پیدا می کند. سنگ های تراورتن در انواع طرح ها و بدون طرح تولید و عرضه می شود. همچنین سنگ تراورتن اثر خنک کنندگی بالایی دارند که در مقابل گرما به هیچ وجه داغ نمی آید و مناسب در پارک ها، استخر، حیاط، نمای بیرون ساختمان، ۶۶کف پوش ها و… می باشد که باعث زیبایی دوچندان منازل شما می شود که می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

پخش عمده سنگ تراورتن طرح دار در تهران

پخش عمده سنگ تراورتن طرح دار در تهران امروزه انواع سنگ های تراورتن کاربرد های فراوانی در عرضه های ساختمانی دارند که در بالا به چند موارد آن اشاره کردیم. سنگ تراورتن با روش های مختلف تولید و عرضه می گردند که توسط بسیاری از مراکز ها پخش آن صورت می گیرد در بیشتر موارد سنگ های تراورتن به صورت پخش عمده تولید می شود. همچنین سنگ های تراورتن توسط بسیاری از فروشندگان کشور مان با قیمت های مناسب و به صورت های مختلف حضوری و غیرحضوری به فروش می رسد و نیز شما می توانید از سایت ما بهترین نوع سنگ های تراورتن طرح دار را بدست آورید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.