پخش سنگ تراورتن مشکی کابینت بوکان

پخش سنگ تراورتن مشکی کابینت بوکان در سطح وسیعی از بازار و به صورت گسترده انجام می شود که کیفیت های ممتاز آن و قیمت های منحصر به فردی که دارد خریداران زیادی را به این سمت سوق داده است، مشتریان نیز می توانند سنگ را در مدل دلخواه خود و با کیفیت های بی نظیر تهیه نموده و از قیمت های مناسب آن بهره مند شوند.

پخش سنگ تراورتن مشکی کابینت بوکان

میزان ساب پذیری سنگ تراورتن مشکی

میزان ساب پذیری سنگ تراورتن مشکی میزان ساب پذیری سنگ تراورتن مشکی بسیار بالا است به همین دلیل از شکل پذیری راحتی برخوردار می باشد بر همین اساس کاربردها و مصارف بالایی را علاوه بر ساختمان سازی به خود اختصاص داده است، لذا به دلیل برش پذیری و صیقل پذیری راحتی که داشته استخراج، فرآوری و اجرای آن راحت تر و با کمترین هزینه انجام می شود بنابراین قیمت های ارزانتری نیز دارد.

تراورتن از سنگ های آهکی و رسوبی است که سطح یا بافتی متخلخل دارد به گونه ای که سوراخ ها یا حفراتی در بافت آن به چشم می خورد که این منافذ دارای فواید زیادی می باشد، از جمله مزایای آن شامل موارد زیر است.

  • حفرات تراورتن به عنوان اسکوپ طبیعی عمل می کند لذا سنگ در زمان اجرا به اسکوپ نیازی ندارد چون ملات به داخل سوراخ ها نفوذ کرده و بر چسبندگی سنگ به ملات می افزاید.
  • سنگ را نیز در برابر انبساط و انقباض مقاوم می کند.
  • به عنوان عایق صوت و حرارت نیز به شمار می رود.

تراورتن ممتاز نیز دارای تراکم بافت بالا، تخلخل کم، رگه های کم و سطحی صیقلی و براق است که نور را منعکس نموده و در برابر نفوذ رطوبت مقاومت دارد.

توزیع سنگ تراورتن مشکی در فروشگاه های معتبر

توزیع سنگ تراورتن مشکی در فروشگاه های معتبر توزیع سنگ تراورتن مشکی در فروشگاه های معتبر به وفور انجام می شود و محصول نیز به صورت عمده در انواع و اقسام مختلفی ارائه می شود که کیفیت های بالا و تنوع طرح و مدل های آن مورد توجه همگان قرار گرفته است.

تراورتن بسته به کیفیت ها و سورتبندی دارای قیمت های مختلفی بوده مثلا سنگ تراورتن استخوانی با سنگ تراورتن رگه دار دارای یک قیمت نمی باشد، این سنگ در انواع مدل های موج دار، بدون موج در ابعاد تایل و اسلب وارد بازار می شود که دارای تنوعی در مدل های براق، مات، تیشه ای، چکشی، آنتیک و … می باشد.

تراورتن مرغوب از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و در برابر تحولات آب و هوایی مقاوم است به گونه ای که در مقابل اشعه خورشید دچار تغییر رنگ نخواهد شد، همچنین رطوبت به داخل آن نفوذ نمی کند و در برابر فشار و ضربه دچار سایش و شکستگی نمی شود به همین دلیل مصارف بالایی در نمای داخلی و خارجی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.