کارخانه تولیدی سنگ تراورتن سیلور درجه یک

کارخانه تولیدی سنگ تراورتن سیلور درجه یک با تولید انبوه این کالا توانسته است پاسخگوی نیاز مشتریان خود در بازار باشد این کارخانه تولیدی با دارا بودن تجهیزات به روز و همچنین افراد متخصص در زمینه تولید سنگ توانسته کالاهایی را تولید نماید که با استانداردهای جهانی مطابقت داشته و جزء مرغوب ترین سنگ های موجود در بازار هستند که طرفداران زیادی داشته و فروش آن ها با سود بالایی همراه است به همین دلیل هم این کارخانه با رونق بیشتر بسیاری کار می‌ کند و افراد زیادی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

کارخانه تولیدی سنگ تراورتن سیلور درجه یک

سنگ تراورتن سیلور چگونه ساخته می شود؟

سنگ تراورتن سیلور چگونه ساخته می شود؟ سنگ تراورتن سیلور در دو نوع سنگ تراورتن بی موج و سنگ تراورتن موج دار تولید می گردد که هر دو نوع این کالا دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی می باشند و رنگ آن ها معمولا به رنگ طوسی کمرنگ است که بیشتر برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سنگ‌ ها دارای رگه های نازک سفید رنگ درون خود هستند که زیبایی آنها را چندین برابر می‌کند و همین امر موجب پرفروش تر شدن این کالاها می‌ گردد.

باید بدانید که فرآیند تولید این سنگ ها در شرکت‌ های تولیدی با استفاده از دستگاه‌ های مخصوص انجام می‌شود که سنگ های اسلب بزرگ به این شرکت‌ ها وارد شده و پس از برش خوردن توسط دستگاه های دیگر به سطح صیقلی و صاف در می آیند این کالاها در اندازه های متعدد برش خورده و به بازار عرضه می گردند.

در برخی شرکت ها برای تولید این سنگ ها با مرغوبیت بالا از یک لایه مواد نانو برای روکش دهی این محصول استفاده می‌شود تا کیفیت کالاهای تولید شده بالاتر رفته و این محصولات در برابر عوامل جوی مقاومت بالایی پیدا نمایند.

پخش سنگ تراورتن سیلور به صورت مستقیم

پخش سنگ تراورتن سیلور به صورت مستقیم پخش سنگ تراورتن سیلور به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط این نمایندگی باعث شده است افراد زیادی از سرتاسر کشور برای خرید این کالا به مراکز فروش مراجعه نمایند و محصولات خود را در حجم بالا و قیمت تولیدی خریداری کنند. تمامی سنگ های تراورتن در این فروشگاه با طرح‌ های متعدد و قیمت های گوناگون موجود هستند تا خریداران بتوانند با مراجعه به این مرکز محصولات مدنظر را با تنوع بالا مشاهده نمود و سپس اقدام به خرید این محصولات کنند.

انواع گوناگون این سنگ ها توسط تولیدکنندگان با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه می‌ شوند و دارای ماندگاری بالایی هستند بنابراین بهترین گزینه برای خرید و مصرف می باشند امروزه بیشتر پیمانکاران ساختمانی برای نمای ساختمان و یا فضاهای بیرونی ساختمان از این محصولات استفاده می نمایند تا بتواند فضای بیرونی و درونی ساختمان‌ها را زیباتر نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.