,

کارخانه تولید سنگ تراورتن نما

سنگ تراورتن نما باید کیفیت مطلوبی از نظر مقاومت در برابر عوامل محیطی داشته و در عین حال از زیبایی ظاهری مطلوبی نیز برخوردار باشد. از آنجایی که تولید این نوع سنگ با تنوع بسیار زیاد صورت می گیرد، برای انتخاب نمونه مناسب باید فاکتورهای متعددی در نظر گرفته شود. کارخانه تولید سنگ تراروتن اصل و نمایندگان فروش آنها قادر به تامین جدیدترین تولیدات بر حسب نیاز عمده مشتریان هستند. بهترین روش برای خرید مستقیم از این مراکز چیست؟

کارخانه تولید  سنگ تراورتن نما

سنگ تراورتن مخصوص ساختمان مسکونی

سنگ تراورتن مخصوص ساختمان مسکونی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی از المان های مختلفی استفاده می کنند که یکی از پرکاربردترین آنها سنگ های طبیعی هستند. سنگ طبیعی متناسب با ویژگی های معدنی و سازگاری با محیط اطراف خود، انواع و مدل های مختلفی دارد که یکی از بهترین آنها تراورتن ها می باشند.

سنگ تراورتن نیز خود زیرمجموعه های متنوعی دارد که برای نمای داخلی و خارجی انواع ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد استفاده از این المان ها برای ساختمان مسکونی را دارید، ابتدا باید مشخص کنید که می خواهید آن را در بخش داخلی نصب کنید یا قسمت خارجی و نمای بیرونی ساختمان.

برای نمای ساختمان مسکونی انواع سنگ تراورتن که به صورت عمودی فرآوری می شوند و رنگ های کرمی تا خاکستری روشن را دارند، بهترین انتخاب هستند. البته فراموش نکنید که کیفیت سنگ از نظر عدم جذب آب و مقاومت در برابر گرما و سرما دو عامل مهم در انتخاب آنها می باشد.

نکته بعدی معادن استخراجی این نوع سنگ ها است. در استان هایی مانند یزد و اصفهان انواع سنگ تراورتن معدنی و طبیعی استخراج و فراوری می شوند که قابلیت نصب در نمای داخلی و خارجی ساختمان مسکونی را دارند. بنابراین در نظر گرفتن رنگ، ابعاد، شکل ظاهری، نوع فرآوری و آماده سازی سنگ در انتخاب آنها اهمیت زیادی دارند.

قیمت سنگ تراورتن نما

قیمت  سنگ تراورتن نما قیمت تراورتن نما از فاکتورهای مهم برای خرید آنها به شمار می آید. برای پروژه های کلان و بزرگ ساختمانی انتخاب یک سنگ مقاوم و در عین حال مناسب از نظر قیمت، یکی از چالش ها و برنامه های بلندمدت مهندسین است که نیاز به بررسی همه جانبه معادن تولیدی و فروشندگان عمده این نوع سنگ دارد.

با توجه به گستردگی مراکز تولیدی و توزیع تراورتن نما، برآورد قیمت کل قبل از سفارش حائز اهیمت است. همانطور که می دانید درجه کیفی، ابعاد سنگ تراورتن، هزینه های فرآوری و حجم سفارشات به صورت مستقیم بر قیمت گذاری هر متر مربع از این محصولات تاثیرگذار هستند.

خریداران عمده و شرکت های مهندسی و خدمات در حوزه ساختمانی برای خرید بهترین نوع سنگ تراورتن نما با قیمت رقابتی می توانند از خدمات آنلاین این مرکز به عنوان بزرگترین بازار فروش سنگ طبیعی بهره مند شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.