پخش کننده تراورتن کرم روشن بی موج

تراورتن کرم روشن بی موج دارای رنگ های مختلف است. این گونه از سنگ ها از رسوبات به جای مانده از داخل آب های گرم به وجود می آیند. سنگ تراورتن از جمله سنگ های تزیینی است که دارای انواع مختلف و در رنگ های متنوع عرضه می شود. یکی از انواع سنگ تراورتن سنگ تراورتن کرم روشن بی موج است. سنگ تراورتن کرم روشن در مرکز تولید به صورت عمده و خام و فرآوری شده به کشور های جهان صادر میشود. شما می توانید با راهنمایی های لازم خریدی خوب داشته باشید.

پخش کننده  تراورتن کرم روشن بی موج

مشخصات تراورتن کرم روشن بی موج

مشخصات  تراورتن کرم روشن بی موج صادرات تراورتن کرم که از رسوبات به جا مانده در آب های گرم به وجود می آیند بسیار مناسب و با توجه به کیفیت آن عرضه می شود. سنگ تراورتن کرم روشن دارای بافتی حفره حفره می باشد و دارای رنگ های متنوعی می باشد که تنوع رنگ آن به دلیل اختلاف در ترکیباتی است که در زمان رسوب گذاری اتفاق می افتد.

سنگ تراورتن از مهمترین سنگ ها برای صادرات می باشد کشور ایران از مهمترین مراجع سنگ تراورتن صادراتی در جهان می باشد زیرا این سنگ در ایران تنوع و رنگ های مختلفی دارد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

ظاهر سنگ تراورتن زیبایی طبیعی متمایز و بافت نامنظم و خاص این سنگ را نشان می دهد. تراورتن یک صخره و سنگ رسوبی است.تولیدسنگ تراورتن در مراکز تولید که در ایران شهرهای مختلفی می باشد به صورت خام یا به صورت فرآوری شده به دیگر کشورهای جهان صادر می شود.

سنگ های تراورتن کرم از ابتدایی ترین سنگ ها می باشند که در راه پله،پل سازی و نمای داخلی و خارجی ساختمان و…مورد استفاده قرار میگیرد. از تراورتن کرمی روشن بیشتر برای طرح های خاص استفاده می شود که از استفاده های آن برای معماری و دکوراسیون داخلی منازل می باشد.

استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی زیاد قدیمی نمی باشد و یک روش نوین می باشد. سنگ تراورتن دکوراسیون در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود می باشد که رایج ترین استفاده آن دیوار پوش سنگی است.سنگ تراورتن امروزه به دلیل مقاومت بالایی که دارد و همچنین برش پذیری راحت آن استفاده های زیادی در معماری و دکوراسیون دارد.

صادرات تراورتن کرم روشن

صادرات  تراورتن کرم روشن خرید تراورتن کرمی که از این سنگ درانواع سنگ های رگه دار برای نمای درونی و بیرونی استفاده میکند متفاوت و با توجه به کیفیت آن مشخص میشود .

سنگ تراورتن کرم روشن معتبر ترین تولید کننده و مرکز فروش سنگ تراورتن است سنگ تراورتن این مجموعه از سنگ های بسیار مقاوم و درجه یک برش داده شده اند و در برابر فشار مقاوم‌ اند.

این سنگ ها را می توانید از مراکز موجود در کشور را خریداری کنید.با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این سری از محصولات بازار خرید سنگ تراورتن کرم روشن بسیار داغ بوده و به همین دلیل مرکز خرید کثیری به ارائه خدمات می پردازند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.