,

تولید سنگ تراورتن کرم محلات

محلات به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگ تراورتن در کشور می باشد که این نمونه سنگ را با کیفیت عالی و قابل قبولی تولید می کند و آن را در اختیار بازار فروش و خریداران قرار می‌ دهد، تولید سنگ تراورتن کرم محلات با رعایت تمام موارد فرآوری، استخراج و ساب پذیری این محصول انجام می گردد و شرکت‌ تولید کننده و فعال در این زمینه آنها را در متراژهای مختلف و کیفیت عالی تولید و روانه بازار فروش می کند.

تولید  سنگ تراورتن کرم محلات

کاربرد سنگ تراورتن کرم

کاربرد  سنگ تراورتن کرم سنگ تراورتن دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشد که بر اساس آنها از کاربرد و کارایی های بسیار زیادی برخوردار گردیده است و از مهمترین ویژگی های سنگ تراورتن کرم می توان به:

  • کیفیت
  • مقاومت فشاری
  • مقاومت سایشی
  • دانسیته متوسط
  • مقاومت در برابر نم و رطوبت
  • ساب پذیری
  • صیقل پذیری

و بسیاری ویژگی های مختلف دیگر اشاره کرد که مجموعه آنها بر استفاده گسترده و کاربردهای بی نظیر این محصول تاثیر مثبتی برداشته است، کاربرد سنگ تراورتن به دلیل ویژگی های بسیار زیاد این محصول می باشد و با دارا بودن ویژگی های نامبرده در صنایع مختلف و متفاوت از جمله تزیین نمای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • سنگ نامبرده دارای کاربردهای بسیار زیادی در زمینه تولید مصنوعات سنگی مختلف می باشد و عمدتاً از آن برای تولید پله یا نرده های سنگی و بسیاری موارد مختلف دیگر بسیار استفاده می گردد.
  • سنگ‌ تراورتن همچنین دارای مصارف بسیار زیادی در زمینه طراحی و نمای داخلی ساختمان می باشند و با دارا بودن این ویژگی ها به عنوان سنگ نمای بسیار زیبا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • یکی دیگر از کاربردهایی که برای سنگ تراورتن کرم می توان برشمرد استفاده از آن برای تولید مجسمه های سنگی می باشد که این ویژگی به دلیل کیفیت و قابلیت ساب پذیری سنگ مذکور بوده و به آن امکان استفاده گسترده در این زمینه را داده است.

فروشنده سنگ تراورتن کرم محلات

فروشنده  سنگ تراورتن کرم محلات فروشنده سنگ تراورتن کرم محلات با توجه به کاربردهای بسیار زیادی که سنگ مذکور دارا می‌ باشد توانسته آن را با کیفیت بالا و قابل قبول در معرض فروش قرار دهد و این نمونه سنگ را با قیمتی عالی و مناسب به فروش برساند.این فروشنده با فروش سنگ کرم ‌توانسته نیاز بسیاری از خریداران به سنگ نامبرده را به خوبی برآورده نماید و با توجه به کاربردهای بسیار زیادی که دارا می‌ باشد از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار گردیده است.

قیمت سنگ تراورتن کرم محلات با توجه به متراژ خریداری شده این سنگ متفاوت بوده و از طرفی خریدار با سفارش آن به صورت عمده و در متراژهای بالا می‌ تواند آن را با کمترین قیمت خریداری نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.