,

تامین عمده سنگ تراورتن حاجی آباد

تامین عمده سنگ تراورتن حاجی آباد به عهده تولید کنندگان این نوع سنگ ها می باشد که تامین کنندگان این سنگ ها سعی دارند که سنگ های با کیفیت و خوبی را در اختیار مشتریان قرار دهند. تولید کنندگان سنگ تراورتن موظف هستند که به خوبی پاسخ گوی نیاز مردم به این گونه سنگ ها باشند و سنگ های تراورتن را در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری برسانند.

تامین عمده  سنگ تراورتن حاجی آباد

مشخصه‌های سنگ تراورتن حاجی آباد

مشخصه‌های  سنگ تراورتن حاجی آباد این روزها دیگر مانند زمان قدیم نیست که امکانات زیادی وجود نداشت و مردم در خانه های ساده و بی آلایش زندگی می کردند، امروزه مردم برای ایجاد زیبایی در منازل خود و ایجاد نمای بیرونی و نمای داخلی از زیباترین سنگ ها استفاده می کنند که یکی از این سنگ های تزیینی و زیبا ، سنگ تراورتن حاجی آباد می باشد که دارای رنگ های مختلفی می باشد. در این بخش قصد داریم که مشخصه‌های سنگ تراورتن حاجی آباد را به اختصار بیان کنیم.

  • یکی از مشخصات سنگ تراورتن حاجی آباد مقاومت و استحکام آن می باشد، این سنگ ها در برابر آب و باد و رطوبت مقاومت بسیار خوبی را دارند و می توان سالیان سال از این سنگ ها بهره مند شده ، بدون این که خراب شده و یا ضربه ببینند. استحکام و مقاومت در سنگ های تراورتن حاجی آباد نسبت به سنگ های دیگر بسیار بالا می باشد از این رو مشتریان زیادی را هم دارا می باشد.
  • این نوع سنگ دارای سورت های مختلفی می باشد که درجه بندی آن بستگی به رنگ ها و رگه های این نوع سنگ دارد و طبق این موارد می توانند سورت بندی شوند.
  • سنگ تراورتن حاجی آباد دارای رنگ های روشن و زیبایی می باشد که بیشتر در نماهای داخلی ساختمان له کار برده می شود و زیبایی خاصی را در منزل ایجاد میکند.

خرید کلی سنگ تراورتن حاجی آباد

خرید کلی  سنگ تراورتن حاجی آباد خرید کلی سنگ تراورتن حاجی آباد با قیمتی بسیار ارزانی صورت می گیرد، اگر شما هم فروشنده این محصولات هستید و در این زمینه فعالیت دارید می توانید به نزدیک ترین مراکز تولید این سنگ ها مراجعه نموده و آن را به صورت کلی و با قیمتی بسیار مناسب آن را تهیه نمایید و سود خوبی را در این زمینه نصیب خود نمایید.

خرید تراورتن هم به صورت کلی و هم به صورت جزیی امکان پذیر است و قیمت تراورتن بسته به مقدار سنگی که می خرید متغیر خواهد بود. در خرید تراورتن همیشه بهترین و با کیفیت ترین نوع سنگ را انتخاب نمایید و هیچگاه کیفیت را قربانی قیمت نکنید زیرا با این کار پول خود را دور می ریزید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.