پخش کننده تراورتن بی موج حاجی آباد

سنگ های تراورتن از رسوبات بر جای مانده از کف آب ها به وجود می آیند و امروزه سنگ های لوکس به شمار می روند این گونه سنگ ها پس از فراوری به انواع مختلف تبدیل می گردند که یکی از این سنگ ها، سنگ تراورتن بی موج حاجی آباد می باشد.برای خرید سنگ تراورتن باید بدون واسطه به مراکز فروش مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

پخش کننده  تراورتن بی موج حاجی آباد

مشخصات تراورتن بی موج حاجی آباد

مشخصات  تراورتن بی موج حاجی آباد همانگونه که اشاره نمودیم سنگ های تراورتن در انواع مختلف طرح و رنگ ها در بازار عرضه می گردند که رنگ های آن عبارت اند از قرمز، سفید، کرم، قهوه ای و موج دار و بدون موج که هرکدام از این سنگ ها در قسمتی از ساختمان با توجه به سلیقه ی مشتری بکار می رود.

سنگ های تراورتن بیشتر در نمای داخلی و خارجی ساختمان بکار می روند مانند کف، سنگ فرش حیاط و خیابان،نماسازی و… و اینگونه سنگ ها دربرابر نور آفتاب،‌سرما و گرما از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و همچنین اینگونه سنگ ها دارای تخلخل بسیار زیادی می باشند که سبب چسبندگی فوق العاده بالای آن ها به ساختمان می شود زیرا سیمان در داخل حفره های آن ها فرو می رود.

سنگ تراورتن از جمله سنگ ساختمانی باکیفیت‌ است که از دیگر خصوصیات منحصر به فرد اینگونه سنگ ها برش پذیری راحت آن ها می باشد که مشتریان می توانند به هر شکل و اندازه ای که می خواهند این سنگ ها را برش دهند و مورد استفاده قرار دهند و این گونه سنگ ها بسیار صیقلی و شفاف می باشند.

خرید تراورتن بی موج حاجی آباد

خرید  تراورتن بی موج حاجی آباد خرید سنگ تراورتن سفید موج دار باید با توجه به سلیقه و موارد مصرفی به پارامتر های دیگری توجه نمود از جمله رنگ سنگ ، ضخامت، اندازه و همچنین بی موج یا سنگ سفید موج دار و رگه دار‌. سفارش سنگ تراورتن از طریق مراکز خرید و فروش انجام می گیرد و تولید کنندگان با توجه به نیاز مشتریان اقدام به تولید سنگ می نماید عوامل موثری برای خرید و پخش سنگ تاثیر می گذارند خریدار از مراکز فروش اینترنتی که انواع سنگ ها با تنوع و رنگ های مختلفی را ارائه می دهند که خریدار می تواند با توجه به نیاز خود سنگ تراورتن مورد نیاز خود را از این شرکت های معتبر با قیمتی مناسب تهیه نماید.

فروشندگان سنگ تراورتن بی موج در هنگام خرید تراورتن مشتریان عزیز را راهنمایی سنگ های تراورتن علاوه بر اینکه نیاز کشور به اینگونه سنگ ها را برطرف می کنند به کشور های دیگر نیز صادر میگردد که سنگ تراورتن صادراتی باید از کیفیت بالاتری نسبت به انواع دیگر برخوردار باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.