قیمت تراورتن عباس آباد سفید

سنگ تراورتن به عنوان سنگ نما کاری شناخته می شود و دارای تنوع رنگی زیادی است. تراورتن عباس آباد سفید است و دارای قیمت مناسبی می باشد. این سنگ ها برای نماکاری بیرون آپارتمان ها استفاده زیادی دارند. قیمت این سنگ ها نسبت به سایر سنگ های تراورتن کمتر می باشد و می توان آن ها را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد. در این فروش هزینه‌ها کمتر شده و برای مشتری بسیار به صرفه تر می باشد.

قیمت  تراورتن عباس آباد سفید

چگونگی نصب سنگ تراورتن

چگونگی نصب سنگ تراورتن سنگ تراورتن یکی از انواع سنگ های آپارتمانی می باشد که از دل معادن بیرون کشیده می شود. تجمع این سنگ‌ها در شهر عباس آباد بسیار بیشتر می باشد. در کارخانه های این شهر این سنگ‌ها برش داده می شود و آن ها را صاف و صیقلی کرده و روانه بازار می‌کنند. این سنگ ها از استحکام فوق‌العاده‌ای برخوردارند. از آن ها برای نمای بیرونی آپارتمان استفاده می‌کنند و برای ساختمان همانند یک عایق عمل می کند و از آن ها در مقابل شرایط جوی محافظت می کند.

وجود حرارت و سرما روی آنها هیچ تاثیری ندارد این سنگ ها در سطح زیرین خود دارای حفره هایی هستند که چسبندگی را بیشتر می‌کند و فرو رفتن ملات در آن ها سبب می‌شود این سنگ به دیوار بچسبد. سنگ ها را در اندازه های مختلف برش داده و آن ها را روی دیوارها نصب می‌کنند. که این سنگها را با ملات ملات پر سیمان نصب می کنند و این نما کاری توسط بناهای ماهر انجام می‌شود.

پس از خرید سنگ های تراورتن، آن ها را به اندازه های مختلف برش می زنند و پس از آن که برش این سنگ ها تمام شد آن ها را در جای مخصوص گذاشته و پشت آن ها را با ملات پر می‌کنند. کار نماکاری ساختمان از پایین ساختمان به بالا شروع می‌شود و برای این کار باید از داربست‌های مخصوصی استفاده کنند.

خرید تراورتن عباس آباد سفید

خرید  تراورتن عباس آباد سفید

خرید تراورتن عباس آباد سفید در مقیاس های مختلف انجام می‌شود و این خرید بیشتر برای پیمانکار می‌باشد. آن ها براساس متراژ ساختمان خود اقدام به خرید عمده از کارخانه ها می کنند و این مصالح را در جای مخصوص به کار می برند.

صاحبان کارخانه‌هایی که به رزین کاری این سنگ ها مشغول هستند فروشنده های اولیه می باشد که از طریق سایت هایی که برای کارخانه های خود طراحی کرده اند سفارش مشتریان را ثبت می‌کنند و سپس در اسرع وقت اقدام به ارسال این محصولات برای آنها می کنند. فروشنده تراورتن سنگ ها را به نرخ کارخانه توزیع می کند و ارسال آن‌ها را برای سایر فروشگاه های مصالح فروشی سطح کشور انجام می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.