مراکز فروش سنگ تراورتن حاجی آباد درجه ۱

از عمده سنگ هایی که به عنوان مصالح ساختمانی با کیفیت مورد استفاده قرار می‌گیرند، تراورتن است که در معادن مختلف از کشور از جمله معدن حاجی آباد استخراج و پس از فرآوری به فروش می رسند. مراکز فروش سنگ تراورتن حاجی آباد درجه ۱ این محصول را در ابعاد و اندازه های مختلفی ارائه می دهد که رنگ بندی های گوناگون آن را متناسب با تمامی سلیقه ها بوده تا همه افراد حاضر در جامعه به راحتی بتوانند طبق نیاز خود این محصول را انتخاب کنند.

مراکز فروش سنگ تراورتن حاجی آباد درجه 1

مشخصات سنگ تراورتن درجه ۱

مشخصات  سنگ تراورتن درجه 1 سنگ تراورتن در دسته سنگهای رسوبی بسیار باکیفیت قرار گرفته که انواع مختلفی از این محصول وجود دارد و هر کدام از آنها از معادن گوناگون استخراج شده که در واقع این سنگ کاملا طبیعی است و در حوزه ساختمان سازی نقش چشمگیری دارد. ویژگی و مشخصات منحصر به فرد و سنگهای تراورتن باعث شده که در صنعت ساختمان سازی استفاده زیادی داشته باشد.

یکی از مشخصات این سنگ مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه و عوامل جوی است به این منظور قابل استفاده در نمای بیرونی ساختمان، محوطه سازی و نمای داخلی است. البته توجه داشته باشید ضخامت آنها تاثیر بسیار زیادی در نحوه استفاده سنگ خواهد گذاشت که هرچقدر ضخامت آن بیشتر باشد، جذب آب آن کمتر است.

تخلخل بسیار بالا این سنگ باعث شده به سرعت به محل مورد نظر چسبیده و با ساب پذیری خوبی که دارد و سورت بندی، در طرح و مدل های مختلفی به فروش می رسد که در این میان سنگ تراورتن شکلاتی از جمله رنگ های بی نظیر سنگ های استخراج شده از معدن حاجی آباد است.

رنگ این سنگ کاملاً ثابت است و با مرور زمان با تابش نور خورشید، سرما و گرما کمرنگ نشده همچنین یک عایق صوتی حرارتی بسیار عالی است که معمولاً به موج دار و بدون موج برشکاری می شود.

روی این سنگ ها منافذ و خلل و فرج هایی وجود دارد که قدرت چسبندگی آن را بیشتر می‌ کند در نتیجه امکان سقوط سنگ در حین نصب کاهش می یابد همچنین مقاومت آنها توسط این منافذ در برابر سرما و گرما بالا رفته بنابراین نیاز به مراقبت خاص ندارد و بهترین کفپوش و دیوار پوش با قیمت مناسب است.

فروشندگان سنگ تراورتن حاجی آباد درجه ۱

فروشندگان  سنگ تراورتن حاجی آباد درجه 1 فروشندگان تراورتن حاجی آباد به عنوان بزرگترین ارائه کنندگان این محصول در کشور فعالیت می‌ کند که نمونه‌ای از محصولات قیمت مناسب را با عنوان سنگ های لوکس به فروش می رساند. این سنگ تراورتن در بخش‌های مختلفی از ساختمان قابل استفاده است که باعث شده مشتریان طبق نیاز خود خرید را انجام دهند. البته توجه داشته باشید نمونه‌ درجه یک سنگ ها قیمت بیشتری دارد که با خرید از این فروشندگان می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.