پخش کننده تراورتن دره بخاری سوپر

پخش کننده تراورتن دره بخاری سوپر این محصول را به صورت مستقیم عرضه میکند که موجب شده است تا با حذف واسطه ها و دلالان از بازار فروش، سنگ تراورتن با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه به دست مشتریان برسد. سنگ تروارتن دره بخاری یکی از انواع سنگ تراورتن است که در حجم بالا خرید و فروش می شود. امروزه تولید کنندگان تراورتن علاوه بر تأمین نیاز بازار های داخلی این محصول فوق العاده را به سایر کشور ها به ویژه کشور های همسایه مانند عراق، آذربایجان، پاکستان و… صادر می کنند.

پخش کننده  تراورتن دره بخاری سوپر

شاخصه تراورتن دره بخاری سوپر

شاخصه  تراورتن دره بخاری سوپر این محصول می تواند بهترین گزینه برای استفاده در نماهای مختلف مانند نمای ساختمان، انجام دکوراسیون داخلی منازل، راه پله ها، دفاتر، فروشگاه ها، تالار های پذیرایی، پارکینگ ها، لابی ساختمان ها، سرویس بهداشتی و… باشد. سنگ تراورتن دارای ویژگی های بارزی بوده که سبب شده این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه برتری داشته باشد و بسیاری از مردم هنگام خرید سنگ، فقط سنگ تراورتن را انتخاب کنند.

سطح این سنگ کاملا صاف و صیقلی است، قابلیت عبور نور را دارد و همچنین دارای بافتی متراکم و محکم است. این محصول مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت، سایش، خراشیدگی و… دارد به همین دلیل می توان آن را طی سال های طولانی مورد استفاده قرار داد بدون این که آسیبی ببینند یا فرسوده شود.

نصب این سنگ بسیار راحت است و می توان آن را بر روی تمامی سطوح از جمله سطح های منحنی و قوس دار نیز استفاده نمود. سنگ تراورتن قیمت بسیار مناسبی دارد و اگر به دنبال خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که این سنگ را خریداری کنید.

تامین کننده تراورتن باکیفیت

تامین کننده  تراورتن باکیفیت

مراکز پخش تراورتن باکیفیت‌ با استقرار مراکز فروش بی شمار در سطح کشور زمینه عرضه مستقیم و بی واسطه انواع محصولات خود را فراهم نموده اند تا خریدارانی که دسترسی آسانی به اینترنت ندارند به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت کلی یا جزئی خریداری کنند.

این مراکز علاوه بر فروش حضوری، فروش غیر حضوری نیز دارند به گونه ای که از طریق سایت های اختصاصی خود، روند ارائه سنگ تراورتن را انجام می دهند تا متقاضیان بتوانند در قبال تهیه آن هزینه های اندکی را بپردازند، در واقع پخش مستقیم سبب حذف واسطه ها، اطمینان از کیفیت محصول و کاهش هزینه های اضافی و جانبی می شود.

چنان چه شما هم قصد خرید تراورتن را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول سفارش خود را ثبت کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.