,

مراکز فروش سنگ تراورتن شکلاتی

سنگ تراورتن شکلاتی از جمله سنگ هایی به حساب می آید که دارای زیبایی چشمگیری است و طرفداران زیادی را دارد. در کشور ما مراکز فروش این سنگ ها به وفور یافت می شود و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود آن ها را تهیه کنند. مراکز های فروش باید به این نکته توجه کنند که هر چقدر قیمت این محصول را مناسب تر ارائه کنند تقاضا برای خرید نیز بیش تر می شود و در نتیجه سود بیشتری خواهند کرد.

مراکز فروش سنگ تراورتن شکلاتی

کاربرد سنگ تراورتن شکلاتی

کاربرد  سنگ تراورتن شکلاتی همان طور که می دانید نمای ساختمان از جمله قسمت های مهمی است که باید در ساخت آن دقت لازم به کار برده شود. امروزه ساختمان های شیک با نمای چشمگیر به طور زیادی گسترش پیدا کرده است و این نشان دهنده این هست که مردم علاقه زیادی به شیک بودن نمای ساختمان دارند. در این میان استفاده از سنگ برای ساخت نما از اهمیت زیادی برخوردار است سنگ تراورتن شکلاتی یکی از سنگ هایی می باشد که دارای زیبایی چشمگیری است

و دارای رنگ های مختلف مطابق با سلیقه ها می باشد. اما برخی از افراد هستند که با سنگ تراورتن آشنایی ندارند در این جا سعی داریم که با این نوع از سنگ آشنا شویم. سنگ تراورتن یکی از سنگ های تزئینی به حساب می آید که حاصل رسوبات چشمه های آب گرم هستند دارا بودن رنگ های مختلف باعث شده تا اکثر مردم این نوع از سنگ را برای به کار بردن در دیوارها و استخرها استفاده کنند.

این سنگ طی سالیان دور از سنگ های گران قیمت و تزئینی به حساب می آمد اما به تازگی با کاهش قیمت در بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است حتی برای سنگفرش کف حیاط و یا به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزیت هایی که این سنگ دارد عمر طولانی آن در برابر قیمت مناسب آن می باشد که اغلب مردم به این علت خواهان این سنگ هستند اگر به دقت به این سنگ نگاه کنید خواهید دید که سنگی میان مرمر و آ‌هک است این سنگ دارای حفره هایی می باشد.

که علت وجود این حفره ها گازهای حبس شده در آب های گرم می باشد تا سطح سنگ لیز نباشد و انتخابی مناسب برای جاهایی است که دارای رطوبت هستند به همین علت است که از آن در استخرها استفاده می کنند صادرات تراورتن شکلاتی در کشور ما به صورت گسترده انجام می گیرد تا همه نقاط کشور بتوانند از آن بهره مند شوند.

صادر کنندگان سنگ تراورتن شکلاتی

صادر کنندگان  سنگ تراورتن شکلاتی اگر بخواهیم در مورد صادرات این سنگ صحبت کنیم باید گفت که این سنگ به وسیله شرکت هایی خریداری می شود و به صادرات کشورهای مختلف انجام می گیرد. هم چنین قیمت تراورتن شکلاتی عمده در مقایسه با خرده آن مقرون به صرفه تر می باشد.صادر کنندگان این سنگ باید با کیفیت بالایی این محصول را صادر کنند تا کسانی که از آن استفاده می کنند راضی باشند. هم چنین این محصول به صورت اینترنتی به مراکز فروش کشور صادر می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.