مرکز خرید تراورتن آتشکوه سوپر

در مرکز خرید تراورتن آتشکوه سوپر انواع و سورت های گوناگونی از این سنگ وجود دارد و مشتریان می توانند طبق سلیقه خود برش های مختلف را انتخاب کرده و آنها را در حجم دلخواه خریداری نمایند. تنوع در انواع تراورتن سنگ موجب شده است تا متقاضیان در بازار خرید این امکان را داشته باشند، در بین تنوع تمامی آنها، تعداد و حجم عمده ای از آن را تهیه کنند.

مرکز خرید تراورتن آتشکوه سوپر

کاربرد تراورتن آتشکوه سوپر

کاربرد تراورتن آتشکوه سوپر تراورتن آتشکوه به علت دارا بودن زیبایی و کیفیت، دارای کاربردهای فراوانی می باشد که در ادامه به شرح کاربردهای این نوع سنگ می پردازیم.

  • در نماهای مدرن و رومی ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا از رنگ روشن و زیبایی بی نظیری برخوردار است.
  • در زیباسازی نماهای داخلی، این نوع سنگ کاربرد دارد.
  • برای محوطه سازی از این نوع سنگ به وفور استفاده می شود.

از زیباترین و بی شک بهترین جنس سنگ هایی که مورد استفاده در نمای اکثر ساختمان های لوکس قرار می گیرد، سنگ تراورتن آتشکوه سوپر است. این نوع سنگ آتشکوه با دارا بودن تم سفید و همچنین برخوردار بودن از موج های منظم و بسیار زیبا از معروف‌ ترین و شناخته شده ترین انواع سنگ های تراورتن می باشد و دلیل برخوردار بودن از ویژگی های بارز و منحصر به فرد مورد توجه بسیاری از سازندگان و طراحان قرار می گیرد. تراورتن حمام دارای سورت‌ های مختلف است و در هر یک از سورت های آن رگه هایی به رنگ های مختلف مانند صورتی و سیاه موجود می باشد.

فروشگاه مرکزی تراورتن آتشکوه

فروشگاه مرکزی تراورتن آتشکوه خرید عمده از فروشگاه مرکزی تراورتن آتشکوه سوپر سبب کاسته شدن هزینه ها برای خریداران سنگ می شود، زیرا آنها دیگر نیاز به هدر دادن وقت، همچنین اتلاف انرژی و افزایش هزینه های حمل و نقل، رفت و آمد و دیگر هزینه های جانبی برای خرید مجدد تا مدت های طولانی نیستند، در نتیجه سبب صرفه جویی در سرمایه خریدار می شود.

بهره بردن از گردش مالی در این روش از مهمترین مزایایی است که می توان برای این نحوه سفارش، در نظر گرفت. در فروشگاه مرکزی سنگ آتشکوه تراورتن، فروشنده برترین جنس از محصول را برای حفظ مشتریان و رسیدن خودش به اهداف فروش، به متقاضیان خرید معرفی می کند.

از اصلی ترین عامل های موفقیت فروشنده انواع آتشکوه تراورتن در فروشگاه مرکزی، کیفیت بی نظیر و زیبایی سورت های مختلف از این سنگ است. این محصول با دارا بودن ویژگی و مشخصه هایی نظیر قیمت مناسب نسبت به سطح کیفی، دارا بودن رگه و… موفق شده است در سطح جهانی به موفقیت چشمگیری دست یابد و رضایت مشتریان را علاوه بر بازارهای داخلی در بازار های خارجی نیز به دست آورد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.