,

پخش سنگ تراورتن دره بخاری

سنگ تراورتن دره بخاری جزو زیباترین سنگ ها و پر فروش ترین نماها در بازار داخلی می باشد. این سنگ ها در رنگ های دودی توسط تامین کننده اصلی در قیمت های بسیار مناسب عرضه می شود. از نظر استحکام و مقاومت جزو عالی ترین ها و بی نظیر ترین ها می باشد. تراورتن ها در نماکاری داخلی ساختمان بیشترین کاربرد را داشته و تنوع بسیار گسترده ای در طرح و رنگ دارند. این سنگها به خارج از کشور نیز صادرات می شود و بازار فروش فوق العاده ای دارند.

پخش  سنگ تراورتن دره بخاری

کاربرد سنگ تراورتن در ساختمان سازی

کاربرد  سنگ تراورتن در ساختمان سازی سنگ تراورتن شکلاتی دره بخاری بسیار پر کاربرد در نماکاری بوده و یک نوع سنگ جذاب زیبا و فوق العاده شیک می باشد. از نوع صادراتی بوده و در بازار های خارجی نیز پر فروش می باشد. در کفپوش هتل ها منازل ساختمان های تجاری از این مدل سنگ بسیار استفاده می گردد.

از ویژگی های مهم تراورتن ها می توان به مقاوم پذیری و مستحکم بودن آنها اشاره کرد. این سنگ ها در برابر نور مستقیم خورشید بسیار مقاوم بوده و دچار تغییر آسیب و شکستگی نخواهند شد. رنگ این سنگ ها ثابت و بدون هیچ گونه تغییری باقی خواهد ماند. زیرا رنگ سنگ کاملا طبیعی بوده و نشات گرفته از محل تشکیل آن در دل زمین و در عمق و فشار زیاد در دماهای بسیار بالا می باشد. این چنین سنگی که در اثر دمای فوق زیاد تشکیل شده در برابر نور خورشید هرگز دچار فروپاشی و انحلال نخواهد شد.

تراورتن ها نه تنها در برابر نور دچار تغییر نمی شوند بلکه به عنوان نوعی سنگ بسیار مقاوم در برابر باران های اسیدی شناخته می گردند. این سنگها در نماکاری بیرونی بسیار جذاب شیک و پر طرفدار می باشند. در نمای هتل های لوکس و بزرگ مجتمع های تجاری پاساژها بیشترین کاربرد را دارند. این سنگ ها دچار ساییدگی نخواهند شد و هرگز با دیگر مواد واکنش نمی دهند. به همین دلیل در کفپوش کارخانه های تولیدی اسید و باز مورد استفاده واقع می گردند.

فروش سنگ تراورتن دره بخاری

فروش  سنگ تراورتن دره بخاری خرید سنگ تراورتن از مراکز فروش این محصول به صورت عمده همراه با تخفیف های بسیار عالی امکان پذیر می باشد. مراکز فروش سنگ تراورتن دره بخاری زیباترین و باکیفیت ترین نوع سنگ تراورتن را در ابعاد و ضخامت های مختلف جهت فروش به صورت مستقیم در قیمت های مناسب ارائه می نمایند. قیمت فروش این سنگ ها به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب می باشد.

خریداران می توانند در هر کجای کشور که هستند محصول مورد نظر خود را در هر رنگ سایز و طرح سفارش داده و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرند. مراکز فروش این کالای ساختمانی در تمامی استان ها فعال بوده و دارای نمایندگی معتبر در تمامی شهر ها می باشد. این کالا دارای خدمات مشاوره ای رایگان توسط افراد خبره و آگاه در این زمینه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.