صادر کننده سنگ نما تراورتن

سنگ نما تراورتن جزء سنگ هایی است که توسط تولیدکنندگان این محصولات در بازار داخلی به صورت انبوه تولید می‌ شود و سالانه تعداد زیادی از آنها به بازارهای جهانی صادر می گردد. صادر کننده سنگ نما تراورتن از صادرات این کالا به بازار کشورهای دیگر توانسته است سود زیادی به دست آورد. این مرکز صادراتی دارای نمایندگی های فعال فروش این کالا در بازارهای خارج از کشور می باشد که با عرضه سنگ تراورتن به این نمایندگی ها توانسته است نیاز مشتریان را در بازارهای بین‌المللی هم برای خرید این کالا برآورده سازد و از فروش این محصولات درآمد خود را افزایش دهد.

صادر کننده  سنگ نما تراورتن

نحوه تولید سنگ نما تراورتن

نحوه تولید  سنگ نما تراورتن

سنگ نمای تراورتن که با استفاده از اسلب سنگ تراورتن و مرمریت تولید می گردد جزء کالاهای با مقاومت بالا می باشد که امروزه برای نمای ساختمان ها استفاده می شود. این سنگ های تراورتن دارای رنگ بندی های مختلف بوده و از اندازه‌های گوناگون برخوردار می باشد که این عوامل به هنگام تولید متفاوت خواهند شد.

در شرکت های تولید سنگ تراورتن پس از این که اسلب های بزرگ سنگ مرمریت قرار گرفتند آن ها را توسط دستگاه ‌های مشخص برش زده شده و به اندازه های کوچک تر در می آورند، سپس با استفاده از دستگاه ‌های سنباده زن آن ها را به قطرهای مشخص در می آورند و سطح آن ها را کاملا صیقلی و صاف می کنند.

پس از این که این کالا به ابعاد مختلف برش خورد و صیقل داده شد روی آنها یک لایه مواد نانو قرار داده شده و پرس می شوند تا مقاومت این کالا در برابر رطوبت و همچنین باران هم بیشتر گردد.

قیمت مناسب سنگ نما تراورتن صادراتی

قیمت مناسب  سنگ نما تراورتن صادراتی

قیمت سنگ تراورتن کف و قیمت سنگ تراورتن نما صادراتی از سوی تولیدکنندگان بر اساس عوامل مختلف مشخص می ‌شود. از المان های تاثیرگذار بر قیمت سنگ تراورتن باید به میزان تولید آنها، تغییر نرخ نوسانات ارزی، نوع روش تولید آن ها و همچنین میزان صادرات این کالاها به دیگر کشورها اشاره نمود که تمامی این عوامل موجب افزایش یا کاهش قیمت سنگ تراورتن می ‌گردند.

سنگ نمای تراورتن صادراتی جزء کالاهای پر تقاضا می باشد که توسط تمامی نمایندگی های معتبر به صورت جزئی و عمده به فروش می رسد و خریداران با هر میزان هزینه می توانند آنها را خریداری کنند. باید بدانید که این مدل سنگ تراورتن جزء کالاهای محبوب معماران و طراحان ساختمان می باشد که آنها را به صورت عمده خریداری نموده و در ساختمان های با سبک مدرن و جدید مورد استفاده قرار می دهند به همین دلیل هم فروش خوبی دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.