مرکز خرید تراورتن کرم روشن بی موج

تراورتن کرم روشن بی موج نسبت به سایر تراورتن سنگ هایی که در سطح خود رگه و موج های متعددی دارند، بیشتر به کار می رود و در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر است. مرکز خرید تراورتن کرم روشن بی موج به محض این که این سنگ را در ویترین خود شارژ می کند فروش این محصول بلافاصله آغاز می‌ شود و در مدت زمان کمی اکثر متقاضیان این محصول را خریداری کرده و به اتمام می رسانند. در نتیجه مرکز خرید این محصول با شارژ کردن تراورتن های روشن کسب و کار خود را پر رونق تر می کند.

مرکز خرید  تراورتن کرم روشن بی موج

کاربرد تراورتن کرم روشن بی موج

کاربرد  تراورتن کرم روشن بی موج سازندگان پروژه های ساختمانی از انواع و اقسام سنگ ها با ویژگی‌ های فیزیکی و شیمیایی متفاوتی استفاده می‌ کنند که هر یک از سنگ ها دارای قیمت مشخصی هستند و عملکرد متفاوتی را در برابر شرایط از خود نشان می‌ دهند. اما از بین تمام سنگ های رایج در بازار سنگ های تراورتن جزو کاربردی ترین نمونه از این محصولات هستند که تاکنون توانسته اند رضایت اکثریت مهندسین ساختمان را جلب کنند.

از آن جایی که تراورتن ها در مکان‌ های مختلفی از ایران استخراج می‌شوند، از همین جهت این سنگ ها از لحاظ شکل ظاهری و رنگ با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال یکی از انواع این سنگ ها، تراورتن کرم روشن بی موج است. هر چقدر سنگ های تراورتن به صورت صاف تر و بدون موج استخراج شوند از درجه کیفیت بیشتری برخوردار می‌شوند و می‌ توان آن ها را در فضاهای بیشتری استفاده کرد.

سنگ تراورتن کرم روشن در واقع یک سنگ تراورتن پله به حساب می‌آید که می‌توان آن را در قسمت کف و دیواره های راه پله ها نصب کرد. این سنگ در برابر تردد و ضربه های شدید فوق العاده مقاوم است و حتی کوچک ترین خط و خش بر روی سطح آن ایجاد نمی‌شود.

به همین دلیل است که در اکثر پروژه های ساختمانی سنگ های تراورتن در فضای پارکینگ ها و راه پله ها استفاده می شوند. اما یکی دیگر از کاربردهای سنگ تراورتن کرم روشن در نمای خارجی بنا هاست که معمولاً این سنگ در نماهای رومی استفاده می شود.

قیمت مناسب تراورتن کرم روشن

قیمت مناسب  تراورتن کرم روشن سنگ تراورتن نما معمولاً رنگ روشنی دارد. از همین جهت در زیباتر شدن نمای خارجی ساختمان ها می تواند اثر بسیار چشمگیری بگذارد. اما قیمت سنگ تراورتن به رنگ و نیز طرح و نقش روی آن بستگی دارد. تراورتن هایی که رنگ روشن تری دارند و نیز بر روی سطح آن ها رگه و موج کمتری وجود دارد قیمت شان بالاتر می رود.

زیرا تراورتن هر چقدر ظاهر ساده تری داشته باشند دامنه کاربری آن در پروژه های ساختمانی بیشتر می‌ شود. برای بهره‌مند شدن از قیمت مناسب سنگ تراورتن باید تا حد ممکن این سنگ ساختمان را به صورت مستقیم خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.