توزیع سنگ تراورتن کرم روشن

توزیع مستقیم سنگ تراورتن کرم روشن توسط مراکز معتبر فروش این کالاها موجب شده تا نظر مشتریان و خریداران زیادی برای خرید عمده و کلی این محصول جلب شود. سنگ تراورتن سفید دارای کاربرد و کارایی بسیار زیادی بوده و این محصول به صورت طبیعی از دل زمین برداشت می شود و جزء محصولات با کیفیت می باشد و شما می توانید با خیالی راحت در صنایع مختلفی از این محصول استفاده نمایید.

توزیع  سنگ تراورتن کرم روشن

کاربرد سنگ تراورتن کرم روشن

کاربرد  سنگ تراورتن کرم روشن کاربرد سنگ تراورتن کرم روشن بسیار زیاد بوده شما می توانید از این محصول برای نمای ساختمان خود استفاده نمایید. سنگ های تراورتن بهترین گزینه و انتخاب برای نمای ساختمان محسوب شده چرا که این محصول در برابر اشعه مستقیم خورشید و سرمای زمستان بسیار مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد این محصول قابلیت استفاده برای مدت زمان طولانی را داشته و شما می توانید برای مدت طولانی از این کالاها استفاده نمایید.

تراورتن کف مناسب برای کف ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی می باشد شما می توانید با استفاده از این محصولات جلوه ای شیک و زیبا در فضا ایجاد نمایید. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و به طور کلی این کالاها قابلیت شستشو داشته و در صورت آلوده شدن شما می توانید سطح آن را با استفاده از مواد شوینده از هر گونه آلودگی پاک و تمیز کنید بدون آنکه تغییری در ظاهر و یا کیفیت اولیه محصول ایجاد شود.

سنگ تراورتن دارای طیف رنگی گسترده بوده و شما می توانید از این محصول برای سنگ راه پله استفاده کنید این کالاها دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوع می باشد که سنگ کرم روشن از جمله پرفروشترین نوع سنگ ها در بازار محسوب شده است و شما می توانید با خیالی راحت هر ابعاد و اندازه از این کالا را که مد نظر دارید خریداری و از آن نیز استفاده کنید.

قیمت فروش سنگ تراورتن کف

قیمت فروش  سنگ تراورتن کف قیمت فروش سنگ تراورتن کفش نسبت به کیفیت و کاربردی که داشته مناسب می باشد. معادن بسیار زیادی برای استخراج این محصول در کشور ما وجود داشته و به همین خاطر است که این کالا دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه بوده و افراد با هر توان مالی قادر به خرید این کالا ها هستند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این محصول آن است که این کالا صیقل پذیری مناسبی داشته و به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد توانسته جایگاه خوبی را در بازار خرید به خود اختصاص دهد و افراد زیادی تمایل به خرید این محصولات نیز دارند. با خرید عمده محصول می توانید از تخفیفات خوبی بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.