فروش تراورتن آتشکوه سوپر

تراورتن آتشکوه سوپر که از بهترین سنگ های تراورتن در بازار سنگ تراورتن به شمار می رود دارای فروش بالایی می باشد و دلیل پرفروش بودن آنها مرغوبیت زیاد این مدل سنگ است. در این مجموعه فروش انواع سنگ تراورتن آتشکوه با متراژهای مختلف و کیفیت های گوناگون طبقه بندی می شوند تا خریداران بتوانند با مراجعه به این فروشگاه محصولات مد نظر خود را در تنوع زیادی از لحاظ کیفیت و متراژ خریداری نمایند و خرید ارزان قیمت داشته باشند.فروش  تراورتن آتشکوه سوپر

آشنایی کامل با تراورتن ساختمانی

آشنایی کامل با  تراورتن ساختمانی سنگ تراورتن ساختمانی که از جمله سنگ های آهکی می باشد جزء پرمصرف ‌ترین مصالح در ساختمان ها است که به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی هم شناخته می‌ شود. این نوع سنگ ها که از ته نشین شدن رسوبات از داخل غارها به وجود می آیند دارای رگه های بسیار مختلفی می باشند.

تنوع در رنگ بندی آن ها موجب محبوبیت بیشتر این محصول گردیده است. باید بدانید که تمامی سنگه ای تراورتن دارای رگه های خاصی بر روی خود می باشند که شکل ظاهری آن ها را زیباتر نموده است. این نوع محصولات که برای کفپوش یا همچنین نمای ساختمان مناسب هستند در سایز ‌های متعدد می باشند که ویژگی های غیر قابل وصفی دارند.

از جمله ویژگی ‌های آن ها باید به قدرت صیقل پذیری بالا، زیبایی منحصر به فرد و تنوع رنگی در این محصولات اشاره نمود که تمام این عوامل موجب شده ‌اند که این سنگ مورد توجه معماران داخلی قرار گیرد و برای موارد متعدد مانند راه پله و یا کف ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد.

فروشگاه تراورتن آتشکوه سوپر اصفهان

فروشگاه  تراورتن آتشکوه سوپر اصفهان در فروشگاه تراورتن اصفهان که از بزرگترین مراکز فروش سنگ تراورتن می‌باشد انواع سنگ آتشکوه سوپر با قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می شوند به این دلیل که فروشندگان این مجموعه فروش، این نوع سنگ ها را بدون واسطه از معادن استخراج آن ها خریداری نموده و با قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می نمایند. این مجموعه فروش علاوه بر این که فروش این نوع سنگ ها را به صورت حضوری انجام می ‌دهند همچنین انواع سنگ تراورتن را به صورت غیر حضوری هم به فروش می ‌رسانند.

این مجموعه همواره تلاش می ‌کند تا نیاز مشتریان را برای خرید این کالا ها برآورده سازد، به همین دلیل هم سایت فروش اینترنتی این کالا را راه اندازی نموده است که محصولات خود را به صورت روزانه در این سایت درج قیمت می‌ کند تا خریداران بتوانند بدون خارج شدن از محل کار خود از قیمت این سنگ ها مطلع شده و اقدام به خرید عمده آن ها به صورت اینترنتی نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.