قیمت سنگ نما تراورتن عباس آباد در پایتخت

قیمت سنگ تراورتن اگر با کیفیت عالی استخراج شده باشد و ظاهر و رنگ مورد پسند داشته باشد می تواند گران تر بوده و اگر سورت و مقاومت تراورتن استاندارد و درجه یک باشد قیمت آن متفاوت خواهد بود.

تعیین قیمت سنگ های ساختمانی به چند عامل بستگی دارد که در هنگام خرید و فروش به ان توجه بسیار می شود. قیمت و کیفیت هر سنگ و زمان تحویل در هنگام سفارش به خریدار اعلام خواهد شد.

سنگ های تراورتن عباس آباد یکی از بهترین سنگ ها و روشن ترین نمونه محصولات در این زمینه شناخته شده است. سفیدی چشمگیر این محصول سبب شده که جزء سنگ های تراورتن پرفروش در بازار های داخلی و خارجی محسوب شود. بدون شک این گونه سنگ ها انتخاب افراد خوش سلیقه است. قیمت سنگ نما تراورتن عباس آباد در پایتخت بسیار مناسب و منصفانه رعایت شده و خریداران برای ثبت سفارش این محصول می توانند به مراکز متعدد فروش آن در بازار های مختلف مراجعه کنند.

قیمت سنگ نما تراورتن عباس آباد در پایتخت

قیمت سنگ تراورتن باکیفیت

قیمت سنگ تراورتن باکیفیت سنگ تراورتن اگر رنگ درخشان داشته باشد و در سورت های مختلف استخراج شده باشد می تواند قیمت های متنوع هم داشته باشد. البته زمانی که سنگ تراورتن محلات بدون واسطه و مستقیم به فروش می رسد قطعا با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می رسد. تراورتن ممتاز، درجه یک، موج دار، ابرو باد، و یا نمونه های دیگر از معادن دیگ هر یک قیمت های مختلف دارند. متراژ سنگ و نوع آن در قیمت گذاری بسیار مهم است.

با توجه به ذخایر غنی از انواع سنگها در معادن مختلف کشور و استخراج آن توسط شرکت های معتبر و معروف، میزان قابل ملاحظه‌ای از حجم این محصولات در بازارهای داخلی به فروش رفته و مازاد آن به کشورهای خارجی ارسال می شود.

قیمت سنگ تراورتن با کیفیت در این مجموعه بسیار مناسب و منصفانه ارائه شده و خریداران به هر میزانی که تمایل داشته باشند، این محصول در اختیار آنها قرار داده می شود. شما نیز برای ثبت سفارش می توانید همین امروز اقدام کنید.

موارد مصرف سنگ تراورتن

موارد مصرف سنگ تراورتن سنگ های ساختمانی برای کف، دیوارها، نمای داخلی و بیرونی و همچنین برای کف پارکینگ ها و معابر مصرف می شوند و البته هر یک از انواع سنگ تراورتن کف با قیمت و با کیفیت های مختلف و با توجه به هزینه های خریدار به کار گفته می شود. سنگ تراورتن یکی از متداول ترین سنگ های ساختمانی است.

البته معدن حاجی آباد یکی از عظیم ترین معادن سنگ تراورتن است که برای کلیه جهانیان شناخته شده است.

معدن تراورتن حاجی آباد

روزانه تناژ بسیار بالایی سنگ تراورتن استخراج می شود که برای مصارف مختلف به صورت کوپ، و یا فرآوری شده مصرف می شود. همه جهان سنگ تراورتن حاجی آباد را به جهت نقش و نگارهای ابر و باد می شناسند و سنگ تراورتن بسیار مقاوم است و جنس آن برای برش و فرآوری بسیار مطلوب است. پرت سنگ تراورتن در کارخانه سنگ بسیار کم است و به همین جهت مطلوب مصرف کننده خواهد بود.

از زمان های گذشته تا به امروز اکثر معماران و سازندگان ساختمان های بزرگ برای متفاوت بودن آنچه که می خواهند به وجود بیاورند از سنگ های تراورتن استفاده می کردند. سنگ تراورتن به دلیل گرانبها و نفیس بودن گزینه مناسبی برای ساخت و ساز در نمای ساختمان های مختلف محسوب می شود.

کاربردهای لاشه سنگ تراورتن بسیار زیاد است و می توان آن را در فضای بسیاری از ساختمان ها به کار برد. به دلیل طول عمر بالا و مقاومت این سنگ در برابر شرایط محیطی گزینه مناسبی برای استفاده از این محصول در نمای ساختمان های مختلف است.

این محصول را می توان برای کفپوش، دیوار پوش، تزیین دکوراسیون داخلی، مثل آشپزخانه ها، راهروها و… استفاده کرد. از سنگهای تراورتن می توان برای پوشش کف استخر، راهروها، مسیرهای رانندگی و… نیز استفاده کرد.

۷ نکته که باید در مورد قیمت سنگ تراورتن درجه ۱ بدانید

7 نکته که باید در مورد قیمت سنگ تراورتن درجه 1 بدانید

در ادامه مقاله ۷ نکته که باید در مورد قیمت سنگ تراورتن درجه یک دانلود را برای شما به عنوان می‌کنیم تا بتوانید، خرید مطمئن و به صرفه ای را در مورد تعیین نوع سنگ خواست داشته باشید. قیمت سنگ تراورتن با توجه به موارد مختلفی سنجیده و تعیین می شود.

  1. هر اندازه این سنگ از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز طبیعتاً افزایش پیدا می کند. از نظر شکل ظاهری سنگ تراورتن با رنگ های روشن دارای قیمت بیشتری است.
  2. سنگ های تیره با موج های منظم و صیقل داده شده بیشتر جلب توجه کرده و دارای قیمت بیشتری هستند. وزن سنگ نیز یکی دیگر از معیارهای تعیین قسمت این محصول است.
  3. طریقه فرآوری سنگهای تراورتن، استفاده از تکنولوژی های به روز، پوشش آن توسط رزین و اپوکسی می‌تواند تاثیر چشم گیری روی قیمت گذاری این محصول داشته باشد.
  4. سنگ های تراورتن دارای درجه بندی های مختلفی هستند و درجه برتر آن از قیمت بیشتری برخوردار بوده و همچنین از زیبایی خاصی برخوردار است این گزینه نیز می‌تواند به روی قیمت محصول تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.
  5. هرچه میزان ضخامت و اندازه تخلخل سنگ های تراورتن کمتر باشد از تراکم بهتری برخوردار بوده و دارای قیمت بیشتری است. با توجه به هزینه پردازش، نگهداری و حمل و نقل می توانید این سنگ ها را با قیمت های متفاوتی در بازار ببینید.
  6.  این سنگ های تراورتن به صورت موج دار و  تراورتن دره بخاری بی موج به فروش میرسند که نوع موج دار آن از قیمت بیشتر و شکل و ظاهر بهتری برخوردار است.
  7. توجه به این نکته ضروری است که قیمت گذاری از طریق میزان رسوب نمک و آب در روی این سنگ نیز به محاسبه می شود. هرچه میزان رطوبت و نمک در این سنگ کمتر باشد دارای قیمت بالاتری است.

مقایسه قیمت سنگ تراورتن مصنوعی

مقایسه قیمت سنگ تراورتن مصنوعی مقایسه قیمت سنگ تراورتن مصنوعی با سایر محصولات مشابه در بازار نشان دهنده فروش رفتن این محصول در بازارهای مختلف و استقبال مردم از این گونه محصولات است. به دلیل وزن سبک، استحکام فوق العاده و پوشش این محصول توسط مواد مصنوعی بسیار قوی برای مکان های مختلف می‌توان آن را استفاده کرد.

کاربردهای متفاوتی را برای آن می توان مد نظر قرار داد. سنگ تراورتن نما مصنوعی با رنگ بندی های متنوع با توجه به درجه بندی های مختلفی که دارد، نسبت به سنگ های طبیعی دارای قیمت مناسب تری بوده و با توجه به ضخامت اندازه و سایش و تخلخلی که برای آن در نظر گرفته اند از فروش خوبی در بازار ها برخوردار بوده است.

لیست آخرین قیمت سنگ تراورتن سفید

لیست آخرین قیمت سنگ تراورتن سفید لیست آخرین قیمت سنگ تراورتن سفید نشان دهنده فروش این محصول در بازارهای استقبال مردم از این تولیدات است رنگ روشن و خیره کننده از سنگ تراورتن سفید سبب شده که در نمای ساختمان ها و اجرای پروژه های مختلف و دیزاین خانه ها و ویلاها به کار گرفته می شود.

هر متر این محصول با قیمت متفاوتی در بازار به فروش می رسد. به دلیل استقبال گسترده انبوه سازان و سازندگان ساختمان های متفاوت این محصول با توجه به ضخامت و ابعاد و اندازه هایی که دارد و همچنین طیف رنگی که برای آن در بازار وجود دارد تعیین قیمت شده و به فروش می رسد.

لیست قیمت سنگ تراورتن سفید به صورت های متفاوت تعیین شده است. البته این تغییر قیمت بسته به شرکت تولید کننده آن نیز دارد. امروز تنوع بی شماری از سنگهای تراورتن در بازار ایران می شود که دارای قیمت های مختلفی است.

گران قیمت ترین و بهترین نوع سنگ های موجود در بازار سنگهای به رنگ سفید و کرم روشن است که دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر محصولات مشابه هستند طبق لیست قیمت سنگ های تراورتن سفید این محصول در بازار با توجه به نوع شرکت سازنده آن قیمت‌گذاری خواهند شد.

قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد در مراکز معتبر

قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد در مراکز معتبر قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد در مراکز معتبر و معروف بسیار مناسب تر از سایر نقاط دیگر است. به دلیل تفاوت قیمت این مرکز با سایر نقاط ارائه کننده این محصول، میزان فروش در این مراکز رو به افزایش رفته و با توجه به تنوع بی نظیر تولیدات سنگ تراورتن خریداران زیادی به این مراکز مراجعه کرده اند.

سنگ تراورتن حاجی آباد یکی از محصولات بسیار با کیفیت در مراکز فروش این محصول بوده که دارای قیمت و کیفیت بسیار مناسب می باشد شما نیز اگر خریدار این محصول هستید می توانید با شماره های ذکر شده در متن تماس بگیرید و این محصول را ثبت سفارش کنید.

میزان زیادی از محصولات تولید شده در داخل کشور در زمینه تهیه و تولید انواع سنگ تراورتن در بازارهای داخلی به فروش می رسد و مازاد آن به کشورهای خارجی صادر می شود این مجموعه یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگ تراورتن در رنگها و ضخامت های مختلف است.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.