قیمت سنگ تراورتن آبگرم محلات در بازارهای مختلف

در زندگی روزمره هر کدام از ما به نوعی با سنگ و مصالح ساخته شده با سنگ سر و کار داریم. سنگ نما نیز در میان عموم مردم دارای محبوبیت زیادی است که یکی از رایج ترین و بهترین نوع سنگ سنگ تراورتن است. سنگ تراورتن از جمله سنگ های رسوبی تشکیل شده از رسوب چشمه های آب گرم است. سنگ تراورتن آبگرم یکی از درجه یک ترین سنگ های موجود در دنیا می باشد که در بیشتر مواقع برای نما کاری به کار می رود و دارای طرح و لعاب بسیار خوبی است، زیبایی و کیفیت بالای این سنگ آن را بسیار محبوب کرده است و ویژگی های زیادی نیز دارد که باعث شده در سطح کشور و حتی سطح جهانی نیز طرفداران زیادی پیدا کند و روزانه نیز به طرفداران این محصول افزوده شود.

قیمت سنگ تراورتن آبگرم محلات در بازارهای مختلف

دسته بندی سنگ تراورتن آبگرم بر اساس قیمت

دسته بندی سنگ تراورتن آبگرم بر اساس قیمت سنگ تراورتن آبگرم محلات انواع مختلف داشته و به دسته های مختلفی تقسیم می شود که هر کدام به نوبه خود دارای خصوصیات و ویژگی هایی هستند، خریداران این محصول در هنگام خرید باید به این موارد توجه بسیاری بکنند تا خرید خوب و راحتی داشته و از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشند. طبیعتا در هنگام خرید هر محصولی علی الخصوص مصالحی که در صنعت ساختمان سازی کاربرد داشته و طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد باید به عوامل زیادی توجه کرد.

قیمت سنگ تراورتن آبگرم به عوامل زیادی بستگی دارد که هر کدام بر ویژگی های این نوع سنگ می افزایند. هرچه رنگ سنگ تراورتن حاجی آباد روشن تر باشد قیمت آن بیشتر است و روشنایی منزل را نیز می افزاید. هرچه موج و هاله های سنگ کمتر باشد و دارای نظم باشد بر قیمت سنگ می افزاید.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ تراورتن آبگرم قطر و ضخامت سنگ می باشد و هرچه بر این دو عامل افزوده شود بر قیمت آن نیز می افزاید. برش دقیق و منظم سنگ تراورتن هم بر کیفیت نصب و کار آن می افزاید و هم بر قیمت سنگ. سنگ تراورتن هرچه ابعاد آن بلند تر باشد قیمت بیشتری خواهد داشت. کیفیت سنگ همانگونه که مهم است بر قیمت نیز می افزاید.

۵ آیتم اصلی در قیمت گذاری سنگ تراورتن آبگرم محلات

5 آیتم اصلی در قیمت گذاری سنگ تراورتن آبگرم محلات آیتم های زیادی بر قیمت سنگ تراورتن آبگرم محلات تایر می گذارد. کیفیت جنس سنگ یکی از این عوامل و البته کیفیت همیشه مهم ترین عامل در خرید هر محصولی است. برند بودن آن از دیگر عوامل خرید سنگ تراورتن است. چون در جامعه امروزی همه ما به دنبال محصولی هستیم که هم قیمت کمتری به نبست کیفیت بالا داشته باشد و هم در جامعه برند باشد و دارای طرفداران زیادی باشد.

وزن سنگ تراورتن آبگرم به دیگر نوع و مدل سنگ ها کمتر است و باعث کاهش وزن بنا می شود بنابراین هم خریدار و هم نصب کننده راحتی بیشتری خواهند داشت. سنگ تراورتن کرم در دسترس بوده و با توجه به قیمت منصفانه آن در داخل کشور در حجم بالا موجود و از منابع طبیعی خود کشور می باشد. این مدل سنگ در برابر رنگ رفتگی، پریدگی و شکستگی بسیار مقاوم است و استحکام خوبی دارد.

ظاهر بسیار شیک و مورد پسند آن از دیگر موارد مهم در انتخاب سنگ تراورتن است که نما شیکی به ساختمان و محل مورد استفاده می دهد. سطح خارجی سنگ تراورتن به دلیل پوشانده شدن خلل و سوراخ های سطح با زرین در برابر سرمای شدید به شدت مقاوم بوده و ایجاد ترک و ریزش و خوردگی نخواهد داشت.

تاثیر کیفیت بر قیمت سنگ تراورتن آبگرم

تاثیر کیفیت بر قیمت سنگ تراورتن آبگرم در انتخاب هر چیزی کیفیت از مهم ترین عوامل است. مصالح سازمانی علی الخصوص سنگ که در نما به کار می رود باید دارای کیفیت فوق بالایی باشد تا هم در برابر ضربه و زلزله و مسائل این چنینی مقاوم باشد و هم در برابر سرما و گرما مقاومت کند تا در فصول مختلف در برابر انواع هوا مختلف آسیب نبیند و دچار مشکلی نشود. سنگ تراورتن در کف منازل، مغازه ها و… نیز نصب می شود و باید به نوعی باشد تا در برابر خوردگی و شست و شو مشکلی ایجاد نکند.

مجسمه نیز یکی از وسایلی می باشد که طرفداران خود را دارد و در منزل زیادی وجود دارد. از سنگ تراورتن در مجسمه سازی هم استفاده می شود و برای طرح و نمای دکوراسیون منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ تراورتن بعد از استخراج از معادن در قالپ کوپ سنگ و لاشه سنگ در اختیار کارخانه ها قرار گرفته و جهت ادامه کار برش و طراحی وارد بازار خرید و فروش محصول می شود. تحقیقات نشان داده است که کلسیم، استالاگمیت و استالاکتیت از جمله ترکیبات اولیه این سنگ هستند که باعث طرح و موج های ایجاد شده در سنگ تراورتن محلات می شود. این سنگ علاوه بر زینتی بودن و استفاده در نمای منازل در تقویت زمین های کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشترین نوع موجود این سنگ مدل نیمه شفاف آن است که قیمت خوبی دارد. نوع شفاف و براق آن کمیاب بوده و در بازار کمتر پیدا می شوند و به نسبت مدل نیمه شفاف آن قیمت بیشتری نیز دارند. این نوع سنگ به صورت شالدار یا بدون شال با بافتی نواری شکل در رنگ های تراورتن سفید، شکلاتی، کرم روشن و تیره، زرد، لیمویی و قرمز بیشتر یافت می شود و البته در انواع رنگ و مدل های دیگر نیز از جمله سیاه و قهوه ای در صنعت سنگ سازی قابل تولید بوده و طراحی می شوند.

قیمت تراورتن آبگرم محلات در بازار

قیمت تراورتن آبگرم محلات در بازار با گذشت زمان و استفاده بیشتر مردم از سنگ های زینتی برای منازل خود قیمت این سنگ دچار تغییر و سنگ تراورتن به عنوان یک سنگ باکیفیت و زیبا در عرصه های مختلف از جمله ساختمان سازی و نمای منازل و دیگر اماکن و همچنین به دلیل دارا بودن مدل های متفاوت در بازار به محبوبیت خاصی رسید. قیمت سنگ تراورتن عباس آباد بسیار پایین تر بوده و کیفیت آن بالا است.

این محصول در بازار در انواع طرح و مدل موجود بوده و چون از منابع طبیعی خود کشور به دست می آید در بازار های سراسر کشور یافت می شود. قیمت پایین در برابر کیفیت بالا باعث شده خریداران این محصول توجه ویژه ای در هنگام خرید به آن بکنند و مورد تایید عموم قرار گیرد. قیمت سنگ تراورتن آبگرم در بازار بسیار پایین بوده و خریداران هم در حجم پایین و هم حجم بالا به دنبال آن هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.