, ,

بورس تراورتن دره بخاری در محلات با قیمت مناسب

بورس تراورتن دره بخاری در محلات به شما کمک میکند که یکی از بهترین سنگهای تراورتن از لحاظ رنگ و جنس را خریداری کنید. سنگ های تراورتن که کاربردهای متعددی در نمای ساختمان دارند با رنگ زیبا و خاص می توانند نمای ساختمان شما را به بهترین شیوه نمایان کنند.

از سنگ تراورتن دره بخاری علاوه بر نمای بیرونی ساختمان، در بخش های مختلف داخلی ساختمان هم استفاده میشود.

سنگ دره بخاری مال کجاست؟

به گفته کارشناسان و اذعان متخصصین، تراورتن دره بخاری یکی از مرغوبترین و بهترین سنگهای تراورتن روشن موجود در ایران است و همواره یکی از اصلی ترین گزینه های معماران و طراحان در ساختمان است.

معدن سنگ دره بخاری دارای سینه کارهای متعددی است. این معدن در استان مرکزی، شهرستان محلات، جاده خمین و در مجاورت معدن تراورتن حاجی آباد قرار گرفته است.

این سنگ دارای درجه بندی های مختلفی است که پس از استخراج و فرآوری در سنگبری ها مشخص میشود. در بورس تراورتن دره بخاری در محلات می توانید سنگ های سوپر، ممتاز، درجه یک و نهایتاً درجه دو را با کیفیت و ساب بالا و رنگ خوب و قیمت مناسب خریداری کنید.

همان طور که یادآور شدیم، از آن جاییکه تنوع سنگ ها در مدل ها و سورت ها متنوع است بایستی در هنگام خرید، کیفیت سنگ و زیبایی را ملاک قرار دهید.

در ضمن فرآوری سنگ از جمله اپوکسی و رزین باعث افزایش قیمت سنگ تراورتن شده و البته هر چه که سنگ روشن تر و شفاف تر باشد می تواند قیمت بالاتری داشته باشد. بعلاوه کیفیت برش هم در قیمت نقش تعیین کننده ای دارد.
در بورس تراورتن دره بخاری در محلات، انواع سنگ با سلیقه و مطابق با بودجه به شما معرفی می کنیم.

بورس تراورتن دره بخاری قیمت

سنگ تراورتن دره بخاری را، بی شک یکی از سنگ های باکیفیت و قیمت خرید بالا می شناسیم. تراورتن دره بخاری از رنگ های سفید، کرم، بژ و یا ترکیبی از همه این ها تشکیل شده است.

 

قیمت سنگ های ساختمانی هم تحت تاثیر عوامل زیادی قرار میگیرد. این عوامل می تواند تا حد زیادی قیمت سنگ را کاهش یا افزایش دهند. رنگ سنگ، وجود موج و هاله روی سنگ، ابعاد و ضخامت سنگ، برش های دقیق و کیفیت فرآوری از جمله مواردی است که در تعیین قیمت سنگ تراورتن دره بخاری لحاظ میگردد.
اعلام لیست قیمت انواع سنگ تراورتن به عهده کارشناسان است و به روز قابل دریافت است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.