قیمت عمده مرمریت لئوپارد از معدن

معدن مرمریت لئوپارد

قیمت عمده مرمریت لئوپارد از معدن چقدر است؟ آیا خرید عمده می تواند در تعدیل قیمت ها موثر باشد؟ مرمریت لئوپارد چه مصارف دیگری دارد؟

قیمت عمده مرمریت لئوپارد از معدن مانند هر نوع سنگ دیگر می تواند برای خریدار مقرون به صرفه تر باشد. با توجه به نیاز و متراژ و ابعاد سنگ انتخاب از سینه کار و رنگ و کیفیت هر یک یک می تواند در خرید تاثیرگذار باشد. مرمریت لئوپارد از جمله بهتین سنگ های ساختمانی تزئینی است که هر خریداری را محصور خود می کند و به رنگ قهوه ای و زیتونی است و هم به صورت کوپ و هم به صورت فرآوری شده تولید می شود و بر اساس قابل سفارش و خریداری است.

 مرمریت لئوپارد

مرمریت لئوپارد

قیمت عمده مرمریت لئوپارد

معدن مرمریت لئوپارد که در قم واقع شده است استخراج می وشد و یکی از بهترین و مهمترین معادن مرمریت است و چون سنگ مرمریت دارای طیف رنگی بیشماری است مورد توجه مصرف کننده است و مقاومت خوبی در برابر نم و رطوبت دارد و بیشتر برای محیط های سرپوشیده و به دور از نورهای طبیعی پیشنهاد می شود و به این ترتیب مقاومت آن چندین برابر هم خواهد شد.

معدن مرمریت لئوپارد

معدن مرمریت لئوپارد

قیمت فروش عمده مرمریت

به هر حال برای مصرف کننده و یا پیمانکار مقرون به صرفه تر است که از سنگ مرمریت به صورت عمده ثبت سفارش کند و این امر موجب می شود که در قیمت ها و هزینه ها صرفه جویی شود. خواص ذاتی و کیفیت سنگ مرمریت می تواند در قیمت آن موثر باشد. خطوط کمتر بر روی سنگ مرمریت نشان از کیفیت این سنگ می شود و و البته هر چقدر که این خطوط کمتر باشند میزان مقاومت آن هم بیشتر خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این سنگ و دیگر سنگ های ساختمانی به سایت ما مراجعه نمایید. می توانید نمونه های موجود را مورد بررسی قرار داده و با راهنمایی و مشاروه کارشناسی و بازدید از محل بهترین و مناسب ترین نوع مرمریت لئوپارد را انتخاب و ثبت سفارش نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.