کوپ تراورتن عباس آباد

معدن عباس آباد

کوپ تراورتن عباس آباد از جمله سنگ های بسیار شناخته شده و مورد استقبال است که با رنگ های متنوع و درجه بندی کیفی به فروش می رسد.

بیشتر مصارف عمده و یا صادرات از طریق سفارش خرید به صورت کوپ سنگ تراورتن است. از جمله سنگ های تراورتن مشهور می توان به تراورتن عباس آباد، حاجی آباد، دره بخاری و کاشان اشاره کرد.

خرید کوپ تراورتن معادن ایران برای صادرات

خرید و فروش کوپ تراورتن بیشتر برای صادرات است. کشورهای اروپایی و آسیایی و همچنین کشورهای همسایه ایران مصرف کننده عمده انواع سنگ ایران از جمله انواع تراورتن هستند. سنگ تراورتن دارای برتری ها و مزایای فراوان است که مورد استقبال قرار گرفته است.

تراورتن موج دار عباس آباد

برای قضاهای بیرونی ساختمان و همچنین برای کف و نمای ساختمان حتی به صورت تلفیقی از این سنگ استفاده می شود. کوپ تراورتن به صورت مستقیم از معدن استخراج می شود و بارگیری آن با شرایط مناسب و تحت قوانین گمرکی انجام می شود و به صورت مستقیم به بندر ارسال می گردد.

نحوه فروش و پیش خرید سنگ تراورتن

فعالیت سایت های مختلفی در زمینه خرید و فروش انواع سنگ تراورتن سبب شده است که خریدار با دقت و وسواس بیشتری دست به انتخاب بزند. میزان متراژ مصرفی و نوع و کیفیت سنگ و همچنین شهر و یا کشور مقصد و میزان تقبل هزینه ها از جمله عوامل تاثیرگذار در پیش خرید و یا خرید سنگ تراورتن عباس آباد است.

 معدن عباس آباد

معدن عباس آباد

به درستی می توانید با کارشناسان مجموعه مشاوره و راهنمایی لازم برای خرید را انجام دهید. هر چقدر رنگ سنگ به رنگ سفید نزدیک تر باشد می توان گفت که کیفیت و قیمت بالاتری دارد. پیش خرید سنگ و انتخاب نمونه های مورد نیاز به صورت اینترنتی انجام می شود و می توانید با در نظر داشتن لیست قیمت ها و کیفیت هر سنگ، کوپ تراورتن عباس آباد مورد نیاز خود را ثبت سفارش نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.