مراکز فروش سنگ نما تراورتن

مراکز فروش سنگ نما تراورتن همواره سنگ های کاربردی و زیبا را برای امورات مختلف تزئینی بازارهای هدف کرده است به گونه‌ای که درجه بندی این سنگها می‌تواند در کنار ویژگی‌های خاصی که آن سنگ نما دارد کارایی بهتر را با کیفیت بی نظیر برای مصرف کنندگان در هر منطقه و هر مکان و زمانی به ارمغان بیاورد. سنگ نما تراورتن زیبایی و مقاومت بالایی دارد و می‌تواند داشته باشد لذا استفاده از آن در سنگ نمای ساختمان ها از استقبال شگفت انگیزی برخوردار بوده و تقریباً توسط این مرکز به صورت عمده به فروش می‌رسد.

مراکز فروش  سنگ نما تراورتن

شاخصه سنگ نما تراورتن

شاخصه  سنگ نما تراورتن تولید نما تراورتن از نظر درجه بندی و و کیفیت با هم دارای تفاوت هایی می باشند و همیشه انواعی از این نمونه سنگ که دارای رنگ روشن هستند و تعداد موجود در آنها کم است و یا اینکه موج های منظمی درون بافت آنها قرار دارد از نظر کیفی گزینه مناسب تری هستند زیرا مقاومت بالاتر و همچنین تراکم بالایی دارند اما آن دسته از سنگهای تراورتن که درون آنها موج های پیچیده و نامنظم وجود دارد از نظر کیفیت در رده های دوم و سوم قرار می‌گیرند.

توجه داشته باشید که هرچه سطح پشتی سنگ تراورتن خون و فراورده کمتری داشته باشد نشان دهنده تراکم بالای این سنگ می باشد و این ویژگی ها بیانگر کیفیت سنگ خواهند بود یعنی اگر تراکم سنگ بالاتر باشد و سطح آن یکنواخت و درخشان باشد مناسب برای ایجاد نماهای کلاسیک و مدرن است.

از این نوع سنگ تراورتن به خاطر مقاومت بالایی که دارد در نماهای بیرونی و داخلی بنا به فراوانی استفاده می کنند و مقاومت زیاد آن می تواند شرایط محیطی مختلف را به خوبی تحمل کند بدون اینکه در مقاومت و کیفیت آن کوچکترین تغییری ایجاد شود، انواع سنگ تراورتن که دارای موج کمتری هستند و یا اصلاً موج ندارند خالص تر می‌باشند و از هر نظر کیفیت بالاتری خواهند داشت که در کنار این مقاومت و کیفیت بالا قیمت آنها نیز نسبت به انواع دیگر بیشتر است.

قیمت فروش سنگ نما تراورتن

قیمت فروش   سنگ نما تراورتن قیمت نما تراورتن به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه بوده است. یکی از اصلی ترین و قابل توجه ترین مزایای خرید این محصول با قیمت بسیار مناسب و در دسترس بودن کالا ها بوده و کاملاً تولید داخلی بوده و تهیه آن هزینه زیادی بر مصرف‌کننده تحمیل نمی کند و شما می توانید با هر توان مالی این کالا را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید.

اگر شما این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از مراکز معتبر فروش این محصول را خریداری کنید می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید. این کالا معادن بسیار زیادی در داخل کشور داشته بنابراین قیمت آن نسبت به انواع سنگ های موجود در بازار مناسب می باشد در عین حال از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.