تولید ارزان ترین کوپ مرمریت سفید

کوپ مرمریت سفید

تولید ارزان ترین کوپ مرمریت سفید برای پروژه های بزرگ و یا صادرات به کشورهای اروپایی کاری است که به بهترین شکل ممکن توسط کارشناسان و مجموعه ما با هزینه های پایین صورت می گیرد.

سنگ مرمریت در میان سنگ های ساختمانی از دسته سنگ های آهکی به شمار می اید که در بین مصرف کنندگان و خریداران سنگ های ساختمانی محبوبیت زیادی دارد. سنگ مرمریت در دسته بندی بازارهای بین المللی از جمله ماربل ها به شمار می آید.سنگ مرمریت سفید نسبت به تراورتن دارای خلل و فرج کمتری است و طیف رنگی زیادی را شامل می شود. این امر موجب می شود که سلیقه های افراد زیادی تامین شود.

تولید ارزان ترین کوپ مرمریت

تولید و فروش ارزان ترین کوپ مرمریت توسط مجموعه کارشناسی ما به بهترین شکل صورت می گیرد و قیمت ها به جهت فروش مستقیم بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. سنگ مرمریت موارد استفاده گسترده ای دارد و برای فضاهای سرپوشیده و دور از نور خورشید و تغییرات آب و هوایی بسیار مناسب است.

کوپ مرمریت سفید

سنگ مرمریت برای فضاهای رو باز و مکان هایی که در معرض باد و باران است مقاومت و ظاهر خود را از دست می دهد و ایجاد ترک و رنگ پریدگی و تغییر رنگ می شود. تولید ارزان ترین کوپ مرمریت برای خریدار ایحاد فرصت های بیشتری را برای خرید و یا صادرات می کند.

موارد مصرف کوپ سفید

مصرف سنگ های ساختمانی با توجه به کیفیت سنگ و نیاز و بودجه در نظر گرفته شده متفاوت است. سنگ مرمریت سفید برای کف واحد و یا دیواره های داخلی پیشنهاد می شود. البته طیف رنگی مرمریت گسترده است و ممکن است انتخاب را برای شما مشکل سازد. پله های ساختمانی با سنگ مرمریت با ضخامت ۳ و ۴ سانتیمتر در بیشتر موارد تجهیز می شوند. همان طور که اشاره کردیم سنگ مرمریت برای نمای بیرونی مناسب نیست و مقاومت و رنگ خود را از دست می دهد.

قیمت اسلب سنگ مرمریت

قیمت سنگ مرمریت به دو مورد بستگی دارد: خواص ذاتی سنگ مرمریت و شکل ظاهری آن و همچنین کیفیت فرآوری برای عرضه به بازار در قیمت گذاری سنگ مرمریت نقش مستقیم دارد و ممکن است که در دو فروشگاه و نمایشگاه شاهد قیمت متفاوت باشید و این امر به فراوری محصول برمیگردد.

نوع سنگ قیمت
اسلب مرمریت لئوپارد ۱۳۰۰۰۰
اسلب مرمریت دهبید ۱۰۰۰۰۰
اسلب مرمریت مارشال ۱۱۰۰۰۰
اسلب مرمریت کاشان ۱۲۰۰۰۰
اسلب مرمریت کرم نی ریز ۲۰۰۰۰۰

از ویژگی های خوبی که سنگ مرمریت دارد می توان به خطوط آهکی که بر روی سنگ وجود دارد اشاره کنیم که هر چقدر این خطوط کمتر باشد سنگ مرمریت مقاومت بیشتری دارد. سنگ مرمریت از معادن مختلفی استخراج می شود که هر یک دارای کیفیت متقاوت و نوع فرآوری خاص دارد که می تواند در قیمت سنگ مرمریت برای فروش تاثیرگذار باشد. اطلاعات بیشتر در خصوص فروش و نوع سنگ و زمان تحویل از طریق سایت و با راه های تماس دیگر ممکن است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.