فروشگاه اینترنتی کوپ سنگ مرمریت سفید

سنگ مرمریت سفید

فروشگاه اینترنتی کوپ سنگ مرمریت سفید با تخفیف ها و اعلام قیمت های جدید کار خود را آغاز کرده است و می توانید کاتالوگ های آنلاین را هم بازدید نمایید.

فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید و فروش انواع محصولات و کالاهای داخلی و خارجی فعالیت می کنند و از جمله فروشگاه اینترنتی کوپ مرمریت سفید توانسته است به خوبی در بازار خرید و فروش انواع سنگ جذابیتها و توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

در بازار بورس انواع سنگ؛ مرمریت در زمره سنگ های تزئینی و ساختمانی است که موارد مصرف زیادی دارد و حتی برای صادرات هم به کار گرفته می شود.

سنگ مرمریت سفید به صورت چرمی هم فرآوری می شود که کاربردهای فراوان خود را دارد.

سنگ مرمریت سفید

درجه بندی سنگ به صورت صادراتی، سوپر و ممتاز و درجه یک است که سنگ صادراتی همان سنگ سوپر است که جهت بسته بندی و انجام امور و تشریفات گمکری آماده بارگیر یمی شود و درجه ممتاز هم از لحاظ رنگ بندی و کیفیت سنگ درجه بندی می شود و کیفیت و تولید اعم از برش و یا ساب تفاوتی در درجات سنگ ایجاد نمی کند.

کیفیت سنگ مرمریت سفید

عوامل متعددی در کیفیت و در نهایت قیمت گذاری سنگ مرمریت دخیل است که البته این عوامل حتی در مورد سنگ های دیگر هم مورد توجه خواهد بود.

  • نوع سنگ
  • نداشتن ناخالصی و پوسیدگی و شکستگی در سنگ
  • سورت دقیق گونیا بودن سنگ
  • لب پر نبودن سنگ
  • قطر و ابعاد سنگ
  • نوع متریالی که در فرایند تولید به کار گرفته شده است
  • نحوه بارگیری و حمل و ارسال سنگ

سنگ مرمریت سفید

قیمت سنگ مرمریت

از طریق آنلاین و به صورت اینترنتی می توانید از فروشگاه اینترنتی لیست قیمت انواع سنگ و از جمله مرمریت سفید را دریافت نمایید.

لیست قیمت سنگ مرمریت

۴۰ طولی

۴۰ * ۴۰

۶۰ * ۶۰

۸۰ * ۸۰

اسلب

۷۰۰۰۰

۸۵۰۰۰۰

۱۳۰۰۰۰

۲۰۰۰۰۰

۲۱۰۰۰۰

درجه ۱

۶۵۰۰۰

۷۰۰۰۰

۱۱۰۰۰۰

۱۴۰۰۰۰

۱۵۰۰۰۰

درجه ۲

۵۵۰۰۰

۶۵۰۰۰

۷۵۰۰۰۰

۸۰۰۰۰۰

۱۰۰۰۰۰

درجه ۳

فروشگاه ها و نمایشگاه های دائمی می توانند منابع مناسبی برای اعلام قیمت انواع سنگ باشند که نیاز است مسیرها و مسافت های طولانی طی شود تا به این منابع دسترسی پیدا کنید اما با وجود فروش اینترنتی و فروشگاه های آنلاین می توانید در کمترین زمان بهترین و مرغوب ترین سنگ مرمریت را انتخاب نموده و برای ثبت سفارش خرید اقدام نمایید. فروش عمده و بدون واسطه سبب ارزان تر بودن سنگ می شود.

انواع سنگ مرمریت و معادن آن

در کشور ما به صورت گسترده ای انواع معادن سنگ مرمریت و تراورتن موجود و استخراج می شوند. سنگ مرمریت دهبید؛ سنگ مرمریت کاشمر، سنگ مرمریت جیرفت، سنگ مرمریت گلدن بلک، و تعدادی دیگر از معادن به صورت عمده خرید و فروش انواع سنگ مرمریت را به عهده دارند.

سنگ اسلب مرمریت هم برای صادرات و حتی برای مصارف داخلی تهیه و تامین خواهد شد.قیمت سنگ مرمریت به قدر مناسب است که برای صادرات بسیار مناسب است و شرایط صادرات و بارگیری و حمل و ارسال در سایت درج گردیده است.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.