فروش عمده اسلب سنگ چینی الیگودرز صادراتی

فروش عمده اسلب سنگ چینی الیگودرز صادراتی از طریق نمایشگاه آنلاین و بازدید از نمونه های موجود آغاز شده است و با قیمت های فوق العاده عرضه می شود.

فروش عمده اسلب سنگ چینی الیگودرز که برای مصارف صادراتی و داخلی است از استقبال گسترده ای برخوردار گردیده است و به شرکت ها و بازارگانی ها این فرصت را می دهد که از بهترین امکانات در هنگام خرید بهره مند شوند.

سنگ الیگودرز که سفید است از نوع سنگ های چینی ایرانی است و همان طور که می دانید سنگ چینی از ماسه های بلوری کشل ساخته شده است که در کنار هم قرار گرفته و به شکل سنگ درآمده است. این سنگ که از معادن الیگودرز استخراج می شود زمینه سفید رنگ زیبایی دارد.

مشخصات سنگ چینی الیگودرز

سنگ چینی تعدادی خطوط نامنظم طوسی رنگ دارد که در زمینه سفید سنگ مشخص است. از سنگ های ممتاز الیگودرز به سنگ چینی می توان اشاره کرد که شفافیت و براقیت خاصی داردبه صورتی که این سنگ انعکاس نور بسیار زیبایی دارد. سنگ چینی الیگودرز هیچگونه ناخالصی ندارد و بسیار مورد توجه صادرات است.

سنگ چینی الیگودرز صادراتی

 

سنگ ایران به کشورهای مختلفی از جمله کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می شود و همین امر موجب شده است که روند صادرات سنگ های ایرانی و رقابت آن ها در بازارهای جهانی مورد توجه باشد. سنگ سفید الیگودرز برای نمای ساختمان مناسب است و باید در شراط و مناطق جوی که این سنگ در آن جا نصب می شود توجه کافی به عمل آید.

سنگ چینی الیگودرز صادراتی

شهرهایی که باد و بارندگی و هوای بسیار سرد دارند برای اجرای سنگ چینی الیگودرز مناسب نیست و برای نما باید از از روش هایی مانند اسیک کردن استفاده کنید. اطلاعات بیشتری برای خرید و ثبت سفار ش عمده سنگ چینی و روش های اجرایی آن را می توانید در وب سایت مطالعه نمایید.

فروش صادراتی سنگ چینی

استفاده و نصب و ارجای سنگ های تزئینی و ساختمانی در بیشتر کشورها مرسوم است و سنگ چینی الیگودرز یکی از سنگ هایی است که توصسه و مناسب تشخیص داده شده است. برای اطلاع از چگونگی فروش عمده اسلب و نحوه صادرات و میزان قیمت ها می توانید از راه های تماس و یا ارتباط با کارشناسان استفاده کرده و راهنمایی و مشاوره های رایگان را دریافت کنید.

سنگ چینی الیگودرز صادراتی

قیمت سنگ چینی الیگودرز بر حسب زیبایی و طرح موجود و سایز اسلب و همچنین ضخامت برش و بر اساس فورمچ بودن و همچنین متراژ مورد نیاز پیمانکار تا جایی که امکان داشته باشد با تخفیف های قابل توجه صورت می گیرد. تمام مواردی که ذکر شد برای هر کوپ سنگ خام الیگودرز و برای هر پروژه به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. قیمت سنگ چینی الیگودرز نسبت به دیگر سنگ ها مانند تراورتن اندکی بالاتر است.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.