قیمت انواع تراورتن شکلاتی ماکو

قیمت انواع تراورتن شکلاتی ماکو و دیگر سنگ های مورد استفاده در پروژه های ساختمانی و عمرانی را می توانید به صورت مستقیم از وب سایت دریافت نمایید.

قیمت انواع سنگ تراورتن ماکو با رنگ های شکلاتی و کرم را می توانید بر اساس نیاز و متراژ از طریق سایت و راهنمایی و مشاوره کارشناسی دریافت نمایید. سنگ کرم رنگ ماکوبه صورت موج دار و بی موج فرآوری می شود و در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود.

برای این که اطلاعات جامع تری از نوع سنگ تراورتن ماکو و دیگر انواع تراورتن که در کشور ایران استخراج می شود به دست بیاورید می توانید از نمونه های موجود که در کاتالوگها ذکر شده است استفاده نمایید.

تراورتن و قیمت انواع آن

سنگ تراورتن بر اساس کیفیت و سایز و سورت دسته بندی می شود و برای فروش به عمده و مستقیم از تولید کننده به قیمت ارزان تری به فروش می رسد. از تراورتن کاربردهای فراوانی در داخل و خارج ساختمان می شود که از جمله می توان به نما، سنگ کف، محوطه سازی سنگ پله اشاره کرد که در آب و هوای منطقه های مختلف کاربرد پیدا می کند. در ارتفاعات بلندتر استفاده از اسکوپ ضروری است.

نمونه هایی از معادن سنگ در ایران عبارتند از : معدن تراورتن عباس آباد، تراورتن حاجی آباد، تراورتن آتشکوه و ماکو و دره بخاری و دیگر معادن سنگ تراورتن که در شهرهای مختلف کشور پراکنده هستند.

بورس فروش تراورتن در بازار سنگ

فروش عمده و مستقیم انواع سنگ تراورتن سبب شده است که این محصول به صروت مستقیم و با قیمت مناسب تر به بازار عرضه شده و بهترین روش های خرید سنگ از طریق عرضه اینترنتی و فروش مستقیم از معدن و تولید کننده جایگاه خاصی دارد. تراورتن ماکو که در آذربایجان غربی واقع شده است با رنگ لیمویی یا زرد بریده می شود و به درخواست مشتری سنگ به صورت سائیده و بی موج و موج دار هوند و چرمی هم فرآوری می شود.

قیمت انواع تراورتن شکلاتی

تایل و اسلب نوع فرآوری این سنگ است که به درخواست مشتری انجام می شود. به دلیل ثابت بودن رنگ سنگ تراورتن ماکو از آن در نمای خارجی و داخلی و محوطه سازی استفاده می شود.

خرید اینترنی و بدون واسطه سنگ

نوسانات در بازار خرید و فروش سنگ سبب شده است که لیست قیمت ها به روز شده در اختیار خریداران قرار بگیرد. کیفیت سنگ و نوع آن و همچنین درجه بندی آن می تواند در قیمت نهایی موثر بوده و همچنین خرید عمده و از سورت های مختلف یکی دیگر از دلایل اختلاف قیمت ها خواهد بود. نوع ساب پذیری و معدنی که تراورتن از آن استخراج شده است و یا متراژ مورد نیاز در قیمت گذاری در نظر گرفته می شود.

قیمت انواع تراورتن شکلاتی

اطلاعات بیشتر از انواع سنگ تراورتن ماکو و دیگر انواع سنگ را از سایت دریافت خواهید کرد و نمونه های موجود را با توجه به نوع پروژه می توانید انتخاب نمایید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.