,

توزیع کنندگان لاشه های تراورتن آتشکوه

یکی از زیباترین و با کیفیت انواع سنگ تراورتن از معدن آتشکوه محلات استخراج می شود که با توجه به زیبایی و کیفیت بالا دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور می باشد. لاشه های تراورتن نیز کاربرد متعددی داشته و در ابعاد و اندازه های متنوع برش داده می شود. این روزها توزیع کنندگان لاشه های تراورتن آتشکوه این محصول را به روش های مختلف حضوری و یا غیر حضوری ارائه می کنند.

توزیع کنندگان لاشه های تراورتن آتشکوه

موارد مصرف لاشه های تراورتن آتشکوه

موارد مصرف لاشه های تراورتن آتشکوه لاشه های تراورتن آتشکوه برای ساخت انواع کارهای تزیینی و نمای رومی مورد استفاده قرار می گیرند. این سنگ ها بدون اینکه فرآوری شوند در محیط های مختلف از آنها استفاده می شود.
لاشه های تراورتن در پی ریزی کف ساختمان ها و یا برای ساخت محوطه سازی همچنین آب نما و … کاربرد زیادی دارند. مصرف تراورتن ساختمانی در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها، پارکینگ و حیاط و … می باشد.
این لاشه ها برای تولید شمش تراورتن و یا برش های طولی نیز استفاده می شود. تراورتن آتشکوه یکی از مناسب ترین انواع سنگ های تزئینی برای نمای ساختمان محسوب می شود و امروزه بسیاری از معماران و طراحان داخلی از این سنگ ارزشمند و مقاوم در طراحی قسمت های مختلف ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می کنند.

تراورتن آتشکوه دارای رنگ سفید و کرم می باشد و به صورت موج دار  و یا بی موج برش داده می شود. لاشه سنگ تراورتن در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. این سنگ در برابر تغییرات دمایی و نوسانات جوی مقاومت خوبی داشته همچنین در مقابل نور خورشید پایداری مطلوبی دارد.
تراورتن به خوبی به ملات می چسبد و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. این سنگ دارای حفره ها و منافذ زیادی است و در برابر لغزش و ساییدگی مقاومت خوبی دارد.

قیمت روز لاشه های تراورتن آتشکوه

قیمت روز لاشه های تراورتن آتشکوه قیمت روز لاشه های تراورتن آتشکوه به عوامل متعددی وابسته است و مهمترین آنها کیفیت و نوع برش می باشد همچنین مواردی نظیر نوسانات اقتصادی موجود در بازار، ضخامت و قطر سنگ، طرح و رنگ، سالم و بدون ترک بودن، وزن سنگ، روش خرید و فروش و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. قیمت عمده انواع سنگ تراورتن نسبت به قیمت جزیی آن ارزان و مقرون به صرفه تر می باشد.

یکی از راه های آسان برای استعلام قیمت تراورتن مراجعه به همین سایت می باشد و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را سفارش داده تا در زمان تعیین شده به نشانی شما ارسال گردد.
لازم به ذکر است خرید و فروش انواع سنگ تراورتن در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.