فروش مناسب ترین تراورتن برای کف ساختمان

فروش مناسب ترین تراورتن برای کف ساختمان

تراورتن کف ساختمان از دیر باز تا کنون برای پوشاندن کف ساختمانی که در آن زندگی میکنیم از واجبات یک منزل مسکونی به حساب می آمده است. امروزه و با آمار میتوان ثابت کرد که بخش قابل ملاحظه ای از برنامه های تبلیغی تلویزیون و رسانه ها به ترغیب افراد برای خرید فرش و موکت و انواع زیر اندازها اختصاص یافته استاما این پوشش ها برای چه اینقدر مهم هستند ؟قطعاً دلیل محکمی برای این امر وجود دارد.

چرا تراورتن برای کف ساختمان مناسب است؟

چرا تراورتن برای کف ساختمان مناسب است؟

 

به جرات میتوان گفت که استفاده از زیر انداز ها بطور عام برای جلوگیری از نفوذ سرما به داخل ساختمان یا بهتر بگوئیم داخل واحد مسکونی کاربرد دارد.  و هم اینکه از نظر زیبائی و روح بخشیدن به سامان و ساکنین بسیار فراگیر می باشد.

اما قبل از اینکه فرش و یا موکت در واحد به کار بیاید ، وجود مواد و متریال بکار رفته در کف این واحدها از اهمیت دو چندانی برخوردار است. شاید به جرات بتوان گفت که امروز دیگر تمام کف منزل از فرش پوشیده نمی شود و اصالت واحد با متریال کار رفته در کف آن به وضوح سنجیده می شود.

انواع سرامیک، انواع کاشی ها و انواع سنگ های ساختمانی جای فرش را گرفته و تنها از فرش برای تزئینات و مکملی برای پوشش استفاده می شود.صرف نظر از قیمت های متناسب سرامیک برای کار در کف آپارتمان، سنگ ها از ارجحیت و محبوبیت بسیاری برخوردار شده اند. در این میان تراورتن کف ساختمان گوی سبقت را از دیگر مواد ربوده و خود را در صدر این لیست قرار داده است.

خرید انواع سنگ تراورتن

خرید انواع سنگ تراورتن

سنگ های تراورتن با رنگ های زیبا و فریبنده خود، طرح های طبیعی که بیانگر وجود ریشه و اصالت در طبیعی بودن آنهاست، بعلاوه رنج رنگ بندی از تیره تا سفید یکدست میتواند در ضخامت های مناسب برای کف در کارخانه های سنگ بری تولید و به سازندگان و فعالان امر ساخت و ساز تحویل گردد.

همچنین تراورتن با وجود بافت محکم و ترکیبات شیمیائی خاص خود در برابر عموامل و شرایط نا مناسب شوینده های شیمیائی تاب مقاومت داشته و در برابر آلودگی ها میتواند رنگ خود را حفظ نماید بدون اینکه از کیفیت آنها کاسته و آسیب جدی را ببینند.

سنگ های تراورتن که برای کف واحد های مسکونی بکار می روند علاوه بر نقوش زیبا از درخشش و سطح صیقلی فوق العاده هم بخوردار هستند که این مشخصه میتواند با تابش اندک نور به داخل پراکندگی آنرا باعث گردد و در نهایت تامین نور کافی برای داخل هم داشنته باشد.

خرید مستقیم سنگ با قیمت مناسب

خرید مستقیم سنگ با قیمت مناسب

برای دریافت اطلاعات دقیق و به روز از انواع سنگ تراورتن کف ساختمان و دریافت لیست قیمت آنها میتوانید با دفتر فروش شرکت تجارت لعل کیان هماهنگ نموده و از وجود کارشناسان و مشاوران با تجربه در این زمینه بهره مند شوید.

شرکت تجارت لعل کیان با سابقه نیم قرن تجربه در امر تولید و فرآوری انواع تراورتن می تواند بعنوان تکیه گاه قابل اعتمادی برای مشاوره و خرید شما باشد. این شرکت همچنین میتواند در امر انتخاب بهترین سورت رنگ برای کف و راه پله های داخل آپارتمان و مجموعه ساختمانی شما با ارائه آلبوم خریداران دیگر شما را در انتخاب بهترین ها یاری دهد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.