عرضه سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان

امروزه عرضه سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان به روش های مختلف در سطح کشور در حال انجام می باشد که با توجه به کیفیت درجه یک و کاربرد فراوان در صنعت ساختمان سازی از فروش بالایی برخوردار می باشد و دارای مشتریان زیادی در داخل و خارج از ایران است که بسیاری از آنها انواع تراورتن را به شکل کلی و با قیمتی مناسب‌ تهیه می کنند. سنگ تراورتن دارای رنگ و طرح های زیبایی می باشد.

عرضه سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان

درجه بندی مختلف سنگ تراورتن اصفهان

درجه بندی مختلف سنگ تراورتن اصفهان سنگ تراورتن اصفهان در انواع درجه یک، درجه دو، موج دار و بی موج، تیره و روشن وجود دارد که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند و سنگ تراورتن درجه یک به بهترین شکل صیقل کاری و پولیش شده است و برش استاندارد و دقیقی دارد همچنین در رنگ‌بندی زیبا متنوع وجود دارد. سنگ تراورتن مرغوب عاری از هرگونه ترک خوردگی می باشد و از ضخامت خوبی برخوردار است.

سنگ تراورتن اصفهان درجه یک دارای رنگی روشن و کاملا شفاف و بی موج است و معمولا در ابعاد ۴۰ الی ۵۰ سانتی متری برش داده می شود و کاربرد زیادی در نمای بیرونی ساختمان دارد. سنگ تراورتن رضوانشهر یکی از بهترین و باکیفیت ترین سنگ های تراورتن تولید شده در کشور می باشد که علاوه بر زیبایی از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم است همچنین تحمل بالایی در مقابل فشار و ضربه دارد.

قیمت گذاری سنگ تراورتن ساختمانی اصفهان

قیمت گذاری سنگ تراورتن ساختمانی اصفهان قیمت سنگ تراورتن ساختمانی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مواردی نظیر کیفیت و نوع برش آن، رنگ و طرح، ابعاد و ضخامت سنگ، هزینه فرآوری و صیقل کاری، سالم بودن و نداشتن ترک، نوع بسته بندی، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش و ..‌‌بر قیمت این سنگ تاثیر گذار می باشند.

شایان ذکر است قیمت انواع سنگ تراورتن رومی در خرید و فروش هایی که به شکل مستقیم و عمده انجام می شود به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع سنگ تراورتن مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هر روز بروزرسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید از راهنمایی مشاوران ما برای خریدی بهتر و آسان تر استفاده کنید و پس از انتخاب و ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.