مرکز فروش سنگ تراورتن شکلاتی موج ریز

در اشاره به یکی از بهترین سنگ های ساختمانی؛ می توان تراورتن را نام برد که نمونه های متعددی از آن در دست می باشد، مانند تراورتن شکلاتی موج ریز که نه تنها از ظاهری زیبا بهره برده، بلکه از لحاظ کیفیت نیز عالی است. حال یکی از مراکز فروش این سنگ که تامین نامحدود آن را برای پروژه های دولتی و خصوصی انجام داده و در خصوص اعطای نمایندگی نیز فعالیت دارد، مرکز فوق بوده که آماده به همکاری با شهرهای هرمزگان، رشت، بابل، زاهدان، مازندران، برازجان، سرخرود، بوشهر، نوشهر و بابلسر می باشد.

مرکز فروش سنگ تراورتن شکلاتی موج ریز

انواع مختلف سنگ تراورتن ساختمانی شکلاتی

انواع مختلف سنگ تراورتن ساختمانی شکلاتی تراورتن را می توان یکی از فراوان ترین و محبوب ترین سنگ های ساختمانی خواهند که توجه معماران را به خود جلب نموده و به دلیل برخورداری از ویژگی های برجسته ای همچون زیبایی و مرغوبیت؛ همچنان در حوزه کاربرد استمرار یافته است.

لازم به ذکر است سنگ تراورتن در رنگ های متنوعی مشاهده شده که یکی از خاص ترین و پرطرفدارترین نوع آن، تراورتن ساختمانی شکلاتی می باشد؛ از این سنگ انواع مختلفی موجود بوده که همگی بیشترین کاربرد را به عنوان سنگ تراورتن نما داشته اند، در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

  1. سنگ تراورتن تکاب شکلاتی: این سنگ دارای مشخصه های ویژه ای همچون شفافیت فوق العاده و رنگ و طرح های زیبا و یکدست می باشد.
  2. تراورتن شکلاتی زنجان: این سنگ به راحتی در معرض سابیدن قرار گرفته و نسبت به شرایط نامطلوب محیطی مثل سرما یا گرمای بیش از حد هم تاثیر منفی نخواهد پذیرفت.
  3. تراورتن کاشان: در مدل های بدون موج و موج دار مشاهده شده و از خلل های کمی در سطح خود برخوردار می باشد.
  4. تراورتن تجره: از سنگ های متخلخل به شمار آمده و براقیت موجود در آن، بیش از هر چیز خودنمایی می کند.

تولید سنگ تراورتن شکلاتی شهر بجستان

تولید سنگ تراورتن شکلاتی شهر بجستان در کشور ما بخش های مختلفی وجود داشته که همگی به تولید سنگ تراورتن مشغول می باشند، از جمله آنها می توان بجستان را نام برد که اقداماتی گسترده در راستای تولید عمده سنگ تراورتن را به انجام رسانده و موفق به تامین آن، چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای خارجی یا صادراتی شده است.

یکی از انواع رایج تراورتن که توسط این بخش تولید گشته و از مشخصه های کمی و کیفی مورد نیاز برخوردار می باشد، تراورتن شکلاتی است که البته در کنار آن نمونه های دیگری همچون سنگ تراورتن سفید بجستان نیز در معرض تولید انبوه قرار گرفته اند.
این دو محصول را می توان از پرطرفدارترین و پرفروش ترین سنگ های تراورتن معرفی کرد که نه تنها به عنوان سنگ نما؛ مناسب به نظر می رسند، بلکه برای مصارف گسترده دیگر نیز عالی خواهند بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.