خرید مستقیم تراورتن عباس آباد سفید

برای خرید مستقیم تراورتن عباس آباد سفید می توانید هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری اقدام نمایید. تراورتن عباس آباد یکی از باکیفیت ترین انواع تراورتن های استخراج شده در ایران بوده و از بازار فروش بسیار خوبی هم در داخل و هم خارج از کشور برخوردار است.

با خرید مستقیم علاوه بر آنکه در زمان خود صرفه جویی می کنید، می توانید هزینه کمتری هم پرداخت نمایید. ضمن آنکه تنوع تراورتن هایی که در فروش بی واسطه ارائه می شود، بسیار زیاد بوده و شما از حق انتخاب بیشتری برخوردار خواهید بود.

خرید مستقیم   تراورتن عباس آباد سفید

کاربرد اصلی تراورتن عباس آباد سفید

کاربرد اصلی   تراورتن عباس آباد سفید

تراورتن یکی از سنگ های پرمصرف در صنعت ساختمان سازی است. در استان های مختلفی از کشور تراورتن از معادن استخراج می شود که یکی از بهترین نوع آن متعلق به عباس آباد می باشد. تراورتن عباس آباد شهرت جهانی نیز دارد.

یکی از کاربردهای اصلی تراورتن عباس به دلیل کیفیت بالا و استحکام خوبی که دارد در نمای بیرونی ساختمان ها است. البته برای تغییر دکوراسیون و مدرن تر کردن نمای داخلی هم امروزه از این نوع تراورتن استفاده می شود.

تراورتن سفید یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش کف و حتی راه پله ها به شمار می رود. تراورتن سفید عباس آباد درخشندگی خاصی داشته و به همین دلیل استفاده از آن در کف ساختمان می تواند نمای داخلی را چند برابر کند.

سطح صاف و صیقلی این نوع تراورتن و عدم نفوذ رطوبت در آن هم سبب شده تا برای پوشش دیوارهای بیرونی به وفور از آن استفاده شود.

فروشگاه مرکزی تراورتن عباس آباد سفید

فروشگاه مرکزی   تراورتن عباس آباد سفید

فروشگاه مرکزی تراورتن عباس آباد سفید را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و از راه دور برای فروش عرضه می کند. تراورتن عباس آباد در رنگ بندی زیبا و جذاب توانسته است نظر خریداران را به خود جلب نماید.

فروشگاه ما به عنوان عرضه کننده بی واسطه تمام تلاش خود را نموده است تا با فروش عمده نیاز بازار و خریداران را در اسرع وقت پاسخگو باشد. با گسترش فضای مجازی، فروشگاه سنگ تراورتن را به صورت اینترنتی هم ارائه می کند.

در این روش خریداران می توانند به سادگی و با مراجعه به سایت خرید خود را آنلاین انجام دهند. هم تنوع تراورتن های عرضه شده بیشتر بوده و هم قیمت ها به دلیل فروش مستقیم مناسب تر از بازار آزاد می باشد.

از سوی دیگر محدودیت در تعداد و زمان ثبت سفارش وجود دارد و مشتری می تواند هم به صورت کلی و هم جزیی خرید خود را در هر ساعت از روز که فرصت کافی داشت، انجام دهد. انواع سنگ تراورتن شکلاتی، سفید، کرم و… انتخاب را برای خریداران آسانتر و البته جذاب تر خواهد نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.