,

عقد قرارداد و تامین سنگ تراورتن عباس آباد برای نما

بدون شک، سنگ تراورتن عباس آباد یکی از جذابترین و زیباترین سنگ ها برای نما می باشد. این سنگ با سفیدی خیره کننده و زیبایی بی نظیر خود در دنیا حرف اول را می زند.

سفیدی این سنگ می تواند برای هر بیننده ای چشم نواز باشد و البته سنگ تراورتن عباس آباد می تواند انتخاب خوش سلیقه ها هم باشد.

سنگ عباس آباد دارای ویژگی های منحصر به فرد است از جمله: داشتن ظاهری زیبا با رنگ استخوانی روشن که به سفید متمایل است و مقاومت بالایی هم دارد.

سنگ تراورتن عباس آباد دارای صیقل پذیری و تخلخل بالایی هم هست و البته همان طور که می دانید مقاوم در برابر باران های اسیدی است و همین خصوصیات سنگ تراورتن عباس آباد را برای کاربرد در نمای ساختمان بسیار مناسب می کند.

برای دریافت جزئیات و شرایط تامین سنگ عباس آباد و عقد قرارداد با شرکت ها و انبوه سازان پروژه های تجاری، اداری و ساختمانی همواره در دسترس خواهیم بود.

کاربرد بهترین سنگ تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد کاربردهای مختلفی دارد که به چند نمونه آن در اینجا اشاره می کنیم:

  • نمای بیرونی و اصلی ساختمان ها
  • استفاده در تولید مصنوعات سنگی مانند گلدان ها و آبنماها
  • دیوارهای داخلی ساختمان ها و مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری، هتل ها و رستوران ها و همچنین لابی و راهروها از جمله موارد مصرف این سنگ استثنایی است.

یادآور می شویم که تراورتن اسلب عباس آباد در لابی ها و دیواره های داخلی ساختمان ها به صورت بوک مچ و فورمچ استفاده می شود.

عوامل موثر بر قیمت سنگ نما کدام است؟

قیمت سنگ تراورتن معمولاً به سورت این سنگ بستگی دارد. قیمت فروش سنگ سفید با توجه به یکدست بودن آن متفاوت است و هر چه این سنگ سفید به سمت سفیدی سوق پیدا کند قیمت فروش هم بیشتر میشود. به این ترتیب قیمت سنگ تراورتن عباس آباد بر اساس نوع سورت رنگ از درجه های ضعیف شروع و به سمت درجه های سوپر دسته بندی می شود.

از دیگر عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت فروش این سنگ می توان به ابعاد و ضخامت آن و تنوع فراوری از جمله رزین، ساب و برش دقیق اشاره کرد.
سنگ تراورتن عباس آباد هم دارای نقاط قوت و ضعف است که در هنگام فروش و عقد قرارداد با توجه به نوع کاربرد لحاظ شده و مورد توجه قرار می گیرد.

معدن سنگ تراورتن عباس آباد در ” شهر نیمور محلات ” واقع در استان مرکزی قرار دارد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.