فروشگاه تراورتن شکلاتی بی موج سوپر گیلان

تراورتن شکلاتی بی موج سوپر در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت سفارشی برش می خورد و معمولاً در قسمت کف و دیواره ساختمان ها به ویژه راه پله ها استفاده می شود. فروشگاه تراورتن شکلاتی باید انواع و اقسام مختلف این سنگ های ساختمانی را از لحاظ شکل و طرح و ابعاد و اندازه در ویترین خود قرار دهد تا سلایق مختلف هر یک از افراد را به نحوه مطلوبی بتواند پاسخ دهد و رضایت آن ها را جلب کند.

فروشگاه تراورتن شکلاتی بی موج سوپر گیلان

تراورتن شکلاتی مخصوص راه پله

تراورتن شکلاتی مخصوص راه پله همان طور که می‌ دانید راه پله ها یکی از قسمت های پر تردد از ساختمان ها هستند. اگر دقت کرده باشید حتما مشاهده کردید که در راه پله ها معمولاً از متریالی از جنس سنگ استفاده می‌ کنند. حتی علاوه بر کف راه پله ها نیز دیواره‌ های این قسمت را با استفاده از سنگ های مقاومی می‌ پوشانند. چرا که سنگ ها به عنوان بهترین متریال برای این قسمت ها شناخته می‌ شوند.

اما نوع سنگی که در راه پله ها نصب می شود نکته ای حائز اهمیت است. اصولاً پیمانکاران ساختمان از سنگ های تراورتن راه پله برای این مکان‌ ها استفاده می‌ کنند. تراورتن راه پله سنگ‌ های بسیار با دوام و مرغوبی هستند که در برابر تردد بالا و حتی ضربه های شدید بهترین مقاومت را از خود نشان می دهند.

به همین جهت است که نام دیگر آن ها تراورتن راه پله است. اما سنگ های تراورتنی که در راه پله ها قرار می گیرند، نام های مختلفی دارند که یکی از آن‌ ها تراورتن شکلاتی نام دارد. این تراورتن ها به دلیل رنگ زیبایشان بر زیباتر شدن فضای راه پله ها می افزایند.

یکی دیگر از دلایلی که اکثر سازندگان پروژه های ساختمانی از این سنگ ها برای پوشش کف و دیواره راه پله ها استفاده می کنند این است که قیمت آن ها نسبت به سایر سنگ های ساختمانی مانند گرانیت و مرمریت مناسب تر است.

فروشنده برتر تراورتن شکلاتی بی موج سوپر

فروشنده برتر  تراورتن شکلاتی بی موج سوپر تراورتن های شکلاتی از لحاظ شکل ظاهری در دو گروه مختلف تحت عنوان تراورتن های با موج و تراورتن بی موج دسته بندی می شوند که هر چقدر تراورتن ها در سطح خود موج های کمتری داشته باشند، از مرغوبیت و زیبایی ظاهری بیشتری برخوردار می‌ شوند.

در نتیجه می‌ توان گفت تراورتن شکلاتی بی موج سوپر به عنوان بهترین و کاربردی ترین سنگ ها در پروژه های ساختمانی به حساب می‌ آید و فروشنده برتر تراورتن صادراتی شکلاتی برای فراهم کردن امکان دسترسی آسان به این محصول فروش سنگ تراورتن شکلاتی را به صورت آنلاین انجام می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.