,

پخش تراورتن دره بخاری موج پیچ

تراورتن دره بخاری موج پیچ از جمله زیباترین و شیک ترین نمونه های سنگ تراورتن می باشد. امروزه پخش این نوع سنگ در اکثر مراکز و همچنین بازارهای خرید و فروش به روش های مختلفی صورت می گیرد که از رایج ترین روش های کاربردی به منظور پخش این محصول، دو روش مستقیم و غیر مستقیم است. در پخش مستقیم به دلیل نبود انواع واسطه ها و توزیع از شخص تولید کننده به مصرف کننده تمامی هزینه های اضافی به صورت کامل حذف می شود.

پخش تراورتن دره بخاری موج پیچ

ویژگی های تراورتن دره بخاری موج پیچ

ویژگی های تراورتن دره بخاری موج پیچ سنگ ها از جمله عناصر طبیعی کاربردی ترین مصالح ساختمانی در صنعت ساخت و ساز می باشند که در چندین سال اخیر به صورت گسترده با تنوع بیشتری تولید و ساخته شده اند. از جمله سنگ تراورتن سفید که به صورت فراوان در کشور ما از معادن مربوطه استخراج و سپس در کارخانه های مخصوص تولید و طراحی می شوند، سنگ های تراورتن هستند که خود با توجه به مشخصات ظاهری، رنگ بندی، طرح و مدل، نوع کاربرد و استفاده و غیره دارای انواع مختلف با ویژگی های منحصر بفرد می باشند.

تراورتن دره بخاری موج پیچ بدون شک از معروف ترین و پرفروش ترین نمونه های این محصول در بازار است که امروزه با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت عالی به مشتریان عرضه می شود. از ویژگی های مهم این نوع تراورتن می توان به: موج های بسیار منظم، رنگ روشن که البته دارای طیف های رنگی مختلف است، وجود رگه های قهوه ای رنگ بر روی آن در تمامی طیف ها، دوام عالی در برابر ضربه و فشار و غیره اشاره کرد.

توزیع کننده تراورتن دره بخاری

توزیع کننده تراورتن دره بخاری جای بسی خوشحالی است که در کشور ایران برخی از افراد به عنوان توزیع کننده به توزیع محصولات گوناگون از جمله انواع سنگ های تراورتن دره بخاری مشغول هستند. توزیع کننده سنگ تراورتن دره بخاری تمام تلاش خود را در جهت توزیع یک محصول عالی و درجه یک به مشتریان خود انجام می دهد تا بتواند رضایت کامل آنها در خصوص کیفیت و اصل بودن این سنگ پس از خرید و استفاده به دست آورند.

این توزیع کننده ها ابتدا درخواست و نیاز مشتریان خود را مورد توجه و بررسی قرار می دهند و سپس با توجه به آن اقدام به توزیع یک محصول عالی می نمایند. قیمت مناسب تراورتن های دره بخاری تحت تاثیر موارد بسیار زیادی از جمله: نوسانات موجود در بازار، طرح و مدل، میزان ضخامت، میزان عرضه تقاضا، اصل و کیفیت و غیره قرار دارد که بدون شک تمامی این موارد ذکر شده در کاهش و یا افزایش نرخ این محصول بسیار تاثیر گذار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.