قیمت سنگ مرمر برای کف خانه در بازار تهران

قیمت سنگ مرمر برای کف خانه در بازار تهران، به دلیل تولید داخل بودن از انواع خارجی به مراتب مناسبتر می باشد و به همین دلیل خیل عظیمی از مردم تمایل دارند که سنگ مرمریت کف را از انواع داخلی تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند. مشتریان باید در درجه اول از آخرین ارقام تعیین شده برای انواع این اجناس مطلع گردند و سپس برای خرید خود برنامه ریزی درستی داشته باشند. اگر به این شکل عمل کنند قطعا در طی مدت زمان کوتاه به خواسته و مقصود خود می رسند.

قیمت سنگ مرمر برای کف خانه در بازار تهران

شیوه بسته بندی و قیمت عمده انواع سنگ مرمریت کف

شیوه بسته بندی و قیمت عمده انواع سنگ مرمریت کف در جهت بررسی درست شیوه بسته بندی و قیمت انواع سنگ مرمریت کف در وهله اول باید انواع این محصولات را به صورت اجمالی مورد نقد و بررسی قرار دهیم. انواع با کیفیت این محصولات به شرح زیر هستند:

سنگ مرمریت کاپوچینو: ضخامت این سنگ ها از انواع دیگر سنگ های مرمریت حال حاضر بازار کمی بیشتر می باشد و برای مقاوم سازی کف معمولا از این نوع سنگ استفاده می شود. شیوه بسته بندی این سنگ ها معمولا به صورت هشت یا دوازده تایی است و از رنگ فوق العاده جذابی نیز برخوردار هستند.

سنگ مرمریت لاشتر: زیبایی این نوع سنگ مرمریت از هر حیث اعجاب برانگیز می باشد و مورد استقبال کثیری از افراد واقع گشته اند. سنگ های مرمریت لاشتر از رنگ روشنی برخوردار هستند و به همین علت نور و حرارت را به خود جذب نمی کنند و در فصول گرم، خنکی مطلوبی را در فضای خانه یا پارکینگ ایجاد می کنند.

سنگ مرمریت مشکی: این نوع سنگ، پر طرفدار ترین و با وقار ترین سنگ مرمریت می باشد و در ساخت و ساز ساختمان های لوکس و لاکچری خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. از سنگ مرمریت مشکی فقط برای نمای ساختمان استفاده نمی شود و برای سایر قسمت های خانه یا دفتر، از این نوع سنگ بهره جالب توجهی گرفته می شود.

استفاده از سنگ های مرمریت مشکی، برای کف حمام و سرویس بهداشتی، پارکینگ و… رایج می باشد و زیبایی خیلی خاصی به محیط خانه شما می بخشد. البته بیشتر توصیه می شود که از این نوع سنگ مرمر، در محیط های رطوبت دار استفاده شود.

سنگ مرمریت پرشین سیلک: این نوع سنگ ها نیز همانند سنگ های لاشتر از رنگ روشنی برخوردار هستند و برای کف پارکینگ و حتی نمای ساختمان از این سنگ خیلی استفاده می شود.

قطعا مستحضر هستید که در جهت نما کردن ساختمان، حتما باید از سنگ هایی استفاده شود که دارای رنگ روشن هستند و حرارت را به خود جذب نمی کنند.

تفاوت قیمت مرمریت کف پارکینگ در چیست

تفاوت قیمت مرمریت کف پارکینگ در چیست اصلی ترین تفاوت قیمت مرمریت کف پارکینگ، در درجه کیفیت و میزان مقاومت این سنگ ها به همراه طول عمر و زیبایی آنها می باشد. طبیعتا سنگ مرمریت مشکی از سایر سنگها گران تر می باشد و دلیل اصلی این امر، زیبایی و وقار خیلی خاص این است.

عموما ساختمان سازان در جهت خرید و استفاده از سنگ های مرمر کف، به دنبال مقاومت بیشتر این سنگ ها هستند و در درجه بعدی به زیبایی انواع سنگ مرمریت فکر می کنند.

امروزه پس از سنگ های مرمر مشکی، سنگ های پرشین سیلک و لاشتر از قیمت بیشتری برخوردار هستند. نکته جالب توجه این است که این سه سری سنگ، علیرغم قیمت بیشتری که از سایر سنگ ها دارند، باز هم از حجم فروش بیشتری بهره مند می باشند و مورد استقبال بیشتر صنعتگران واقع شده اند.

خوشبختانه امروزه تولیدات این سنگ ها در کشور ما به رشد و شکوفایی فوق العاده ای رسیده است و عرضه کنندگان کلیه انواع این محصولات را در سبد کالایی خود موجود دارند.

تاثیر ارز بر قیمت سنگ مرمریت کف

تاثیر ارز بر قیمت سنگ مرمریت کف همانطور که مستحضر هستید کارخانه های داخلی برای تولیدات انواع سنگ مرمریت، از مواد اولیه زیادی استفاده می کنند و مواد اولیه به کار رفته در تولیدات این اجناس، معمولا خارجی می باشد.

بنابراین نوسانات سنگین بازار ارز حاکم شده بر کشور ما، تاثیر فوق العاده محسوسی بر قیمت سنگ مرمریت خواهد گذاشت. با توجه به این مورد که بازار ارز، می تواند حقوق اداره کار را نیز زیاد و کم کند و با عنایت بر این مطلب که حقوق اداره کار در واقع شامل نرخ نیروی انسانی می شود، پس به صورت دوبل در تعیین قیمت این محصولات موثر خواهد بود.

نا گفته نماند اگر مواد اولیه را بتوانیم در کشور خودمان تولید کنیم، قطعا انحصار تعیین قیمت انواع سنگ مرمریت را در اختیار خودمان قرار خواهیم داد. البته اگر بتوانیم سرانه صادرات انواع این سنگ ها را به کشورهای همسایه بیشتر کنیم قطع سود مالی بسیار ایده آلی به اقتصاد کشورمان تزریق خواهد شد.

همانطور که مستحضر هستید صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک کشور می باشد و افزایش آن می تواند زمینه خروج اقتصاد مملکت از بحران مالی را فراهم آورد.

قیمت سنگ مرمریت کف ساختمان بصورت عمده

قیمت سنگ مرمریت کف ساختمان بصورت عمده قیمت سنگ مرمریت کف ساختمان با توجه به عوامل مختلف و در نظر گرفتن شرایط متفاوت مشخص خواهد شد. کلیه عواملی که در تعیین قیمت این اجناس دخیل می باشند، به طور دقیق توسط شرکت تولید کننده مربوطه مورد نقد و بررسی واقع می شوند و در نهایت یک نرخ واحد برای این محصولات مشخص می شود.

پس از اختصاص یافتن قیمت نهایی، اداره اصناف وارد عمل می گردد. اگر این اداره ارقام تعیین شده را تایید نمود، این قیمت ها به بازار اعلام می شود و مشتریان برای خرید خود اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

البته همانطور که مستحضر هستید مشتریان اصلی انواع سنگ مرمریت، ساختمان سازان و صاحبان کسب و کارهای خاص در زمینه ساختمان هستند و این دسته از افراد در هر پارت از خرید خود، حجم زیادی از انواع سنگ مرمریت را تهیه خواهند کرد.

با خرید عمده انواع سنگ مرمر، طبیعتا قیمت انواع سنگ مرمریت کف مناسب تر محاسبه خواهد شد و مشتریان با صرفه اقتصادی بیشتری مواجه می گردند. یکی دیگر از راهکارهای خرید این اجناس با قیمت مناسب، تهیه آنها به شکل مستقیم است.

در این حالت نیز کلیه فروشندگان واسطه حذف خواهند شد و سود ناشی از وجود این فروشندگان نیز از قیمت نهایی کسر می گردد. لازم به ذکر است که با اتخاذ راهکار خرید مستقیم، شما خیالتان از بابت کیفیت این سنگ ها نیز کاملا راحت خواهد بود. خریداران در جهت تهیه این سنگ ها می توانند در وهله اول با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر، از مشخصات و نوع استفاده این سنگ ها به همراه قیمتشان مطلع گردند و سپس برای خرید خود برنامه ریزی درستی داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.