قیمت سنگ تراورتن کف حیاط در شرکت های فروش

صادرات مستقیم سنگ تراورتن کف حیاط به کشورهای همسایه و آسیایی تاثیر بسیار زیادی در رشد اقتصاد کشور داشته و صادرکنندگان بازرگانان و تاجران معتقدند که با صادرات این محصول توانسته تاثیر بسیار زیادی در رونق چرخه اقتصاد داشته باشند. این سنگها از از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل است که افراد زیادی متقاضی خرید آن در تناژ بالا هستند.

سنگ تراورتن کف حیاط نوعی از سنگ های کاربردی با ظاهر زیبا و حفره های ریزی می باشند که جنس آن از آهک بوده و در واقع جز سنگ های رسوبی محسوب می شوند که از آب های گرم نظیر چشمه ها ورود خانه هابه دست می آیند. این سنگ اغلب برای جنبه های تزئینی استفاده می شود، از جمله نمای ساختمان ها، ته پوش استخر که بیشتر برای زیبایی و جذابیت بیشتر کار است. شرکت های صادرات علاوه بر توزیع این نوع سنگ در سطح کشور، آن را به نقاط مختلف جهان نیز صادر می کنند.

قیمت سنگ تراورتن کف حیاط در شرکت های فروش

معرفی با کیفیت ترین برند سنگ تراورتن در ایران

معرفی با کیفیت ترین برند سنگ تراورتن در ایران با معرفی و شناخت با کیفیت ترین برند سنگ تراورتن در ایران شما قادر به خرید بهترین نوع محصول خواهید بود. کیفیت سنگ تراورتن تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش کالا داشته به همین دلیل است که تولیدکنندگان تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند با استفاده از دانش روز و دستگاه‌ های پیشرفته محصولاتی درجه یک و مقاوم را تولید و به بازار عرضه کنند و از این طریق برند کالاهای تولیدی شان را در میان مشتریان و خریداران محبوب و معروف سازند‌.

سنگ تراورتن طرح دار بیشترین میزان فروش را در بازار به خود اختصاص داده این محصول علاوه بر آن که دارای مقاومت و کیفیت بالا می باشد زیبایی منحصر به فردی داشته و به همین دلیل است که افراد زیادی متقاضی خرید این کالا می باشند و شما می توانید مدت زمان طولانی از این نوع سنگ ها استفاده کنید بدون آنکه تغییری در کیفیت و مرغوبیت کالا ایجاد شود.

تراورتن ها اغلب به دلیل خاصیت و ویژگی ظاهری منحصر به فردی که دارند اغلب یک سنگ و مصالح ساختمانی پرکاربرد می باشد که در نما ساختمان ها، کف استخر، کف حیاط، سنگ فرش کردن پیاده رو ها و در بعضی مواقع دیوارپوشی قسمتی از دیوارهای داخلی حیاط، چون ویلاهای مسکونی از سنگ تراورتن استفاده می گردد.

مهم ترین ویژگی های بارز سنگ تراورتن، که بسته به رنگ های روشن تا تیره تر در کیفیت و قیمت متغیر هستند به این صورت می باشد که سنگ تراورتن تیشه ای علاوه‌ بر زیبایی منحصربه‌فرد خود دارای مقاومت بالا در اقلیم آب‌ و هوایی گرم و مرطوب است که در اغلب موارد استفاده از بعضی سنگ‌ها در مکان‌هایی با این نوع آب‌ و هوا موجب فرسایش و پوسیدگی می‌شود و به تبع آن عمری کوتاه خواهند داشت سنگ تراورتن مقاومت بالایی در شرایط جوی دارد.

همان‌طور که می‌دانیم در بعضی از مکان‌ها بسته به شرایط اغلب از مواد ضدعفونی‌کننده استفاده می‌کنند که موجب سرخوردگی افراد می‌شود به‌ طور مثال در مکان‌هایی مثل استخر یا مکان‌هایی که اغلب برف و باران می‌بارد در آن مقام مکان‌ها استفاده از کف‌پوش با جنس سنگ تراورتن توصیه می‌شود زیرا در این نوع سنگ‌ها با دارا بودن حفره‌های ریز مانع از سرخوردگی در آن مکان‌ها می‌شود.

قیمت هر متر سنگ تراورتن کف حیاط

قیمت هر متر سنگ تراورتن کف حیاط قیمت هر متر سنگ تراورتن ۸۰*۸۰ توسط تولیدکنندگان و افرادی که در زمینه تولید این کالا فعالیت می‌ کنند تعیین و تصویب شده است و شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز این محصول به صورت غیر حضوری و اینترنتی به مجموعه فروش معتبر ما مراجعه کنید و پس از مقایسه محصولات کالایی را که مد نظر دارید خریداری و از آن نیز استفاده نمایید.

یکی از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت کالا نقش بسیار موثری دارد عامل کیفیت محصول است بنابراین اگر کالایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد قطعاً می‌تواند افراد زیادی را برای خرید جذب کند و میزان فروش خود را نیز افزایش دهد.

اگر شما قصد خرید این محصول را به صورت عمده و کلی دارید بهتر است به تولید کنندگان و نمایندگی های معتبر فروش این کالا مراجعه نمایید تا بتوانید با حذف واسطه‌ ها و دلال‌ ها خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی انجام دهید و پرداخت برخی هزینه های گزاف و اضافی معاف شوید. خرید و فروش این کالا به صورت عمده و کلی نسبت به خرید و فروش جزئی محصول به نفع هر دو طرف معامله یعنی فروشنده و خریدار می باشد به همین دلیل است که بیشتر افراد تمایل به معامله این کالا به صورت عمده دارند.

همان طور که می دانید برای خرید هر کالایی نیاز به آشنایی با پیش درآمدهایی می باشد. این آگاهی در خرید هر کالایی وجود دارد که از جمله آن ها قیمت آن می باشد. از جمله این کالا ها انواع مصالح ساختمانی چون سنگ های تراورتن می باشد، با توجه به این نکات در ادامه به بررسی مشکلات چالش های لازم در قیمت گذاری انواع سنگ تراورتن پرداخته می شود:

وزن محصول که برحسب گرم تعیین می شود نیز بر قیمت سنگ تراورتن کف حیاط اثر می گذارد و سنگ های هایی با ابعاد کوچک و وزن های سبک، می توانند انتخاب اقتصادی تری به نظر آیند.

نحوه‌ی تولید و نوع پخت در کوره پزی سنگ نیز از مهم ترین عامل ها در تاثیر آن بر قیمت این محصول است و آن ها به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شوند که تراورتن صنعتی، به دلیل تولید توسط متخصصان، استاندارد های لازم را داشته و در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

آشنایی با نحوه قیمت گذاری سنگ کف

آشنایی با نحوه قیمت گذاری سنگ کف همان طور که می دانید، عوامل زیادی بر قیمت گذاری نهایی هر محصول اثر می گذارند، با توجه به این نکته، در ادامه به عواملی که می توانند بر قیمت سنگ کف تاثیر گذار باشند، می پردازیم.

نوسانات اقتصادی، یکی از مهم‌ترین عامل های مهم در تاثیر گذاری بر قیمت مصالح ساختمانی، از جمله سنگ تراورتن خارجی به شمار می رود، زیرا استفاده از مواد اولیه گران یا ارزان بی شک، باعث عدم تعادل در قیمت سنگ فرش حیاط تراورتن خواهد شد.

میزان استفاده‌ی انواع مواد رسوبی معدنی و نوع آن، در تولید سنگ تراورتن از دیگر عامل مهم در قیمت این محصول می باشد و به عنوان مثال، هر چقدر مواد معدنی آهکی به کار رفته بیشتر باشد، قیمت آن بالا خواهد رفت، چرا که این نوع مواد معدنی، کمیاب تر است و باعث افزایش سختی و مقاومت تراورتن ها می شود و به مراتب قیمت بالایی دارد.

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت گذاری سنگ کف تراورتن اثر می گذارد، رنگ تراورتن می باشد، به طور کلی تراورتن هایی با رنگ تیره چون سیاه و قهوه ای قیمت بالاتری نسبت به رنگ های روشن چون تراورتن سفید و کرم رنگ دارند و این مسئله ناشی از کمیاب بودن آن سنگ و وجود کم یا زیاد بودن مواد معدنی در آن است‌.

بررسی تغییرات قیمت سنگ فرش حیاط در چند سال اخیر

بررسی تغییرات قیمت سنگ فرش حیاط در چند سال اخیر از جمله مهم ترین مشکلات در قیمت سنگ تراورتن، کیفیت پایین انواع تراورتن ها در چند سال اخیر است که روند فروش را کند کرده است، این امر در بخش محصولات در حیطه مصالح ساختمانی بیشتر به چشم می خورد، به طوری که در دهه ی اخیر به میزان ۷۰ درصد فروش انواع مصالح ساختمانی چون انواع سنگ تراورتن کاهش یافته است.

یکی از عواملی که باعث تاثیر بر تغییرات قیمت سنگ فرش حیاط در چند سال اخیر می باشد، افزایش قیمت ارز ناشی از نوسانات اقتصادی است، این موضوع را می توان مهم ترین مشکلات در قیمت گذاری سنگ تراورتن معرفی کرد که باعث افزایش قیمت ها به صورت سرسام آور شده که خریداران خارجی را برای خرید از مبدا ایران با تردید روبه رو می کند.

فاکتورهای موثر بر قیمت سنگ تراورتن

فاکتورهای موثر بر قیمت سنگ تراورتن امروزه پیشرفت عمران و شهرسازی و به دنبال آن، افزایش مصالح ساختمانی مورد نیاز در این عرصه و نیاز به تجدید نظر در تولید انواع سنگ تراورتن متناسب با کیفیت جهانی و استاندارد، تولید کنندگان را به تولید با کیفیت‌تر و انبوه‌تر این محصولات را داشته، از این رو، این مرکز به عنوان بازار فروش و سفارش عمده سنگ تراورتن همواره در تلاش است با عرضه آن‌، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

بازار عرضه و صادرات سنگ تراورتن کف نیز، با توجه کارکرد مطلوب و محبوبیت بالا و باکیفیت بودن آن، از رونق و فروش خوبی برخوردار است. این مرکز با عرضه سنگ تراورتن ایرانی به صورت عمده در سراسر کشور به صورت مستقیم با حذف دلالان بازار و واسطه ها، سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریداران محترم دارد. با توجه به این موضوع در ادامه به فاکتورهای موثر بر قیمت سنگ تراورتن را بر می شماریم:

  • ابعاد سنگ تراورتن
  • نوع تراورتن و رنگ آن
  • منطقه و معدن استخراجی سنگ تراورتن
  • عوامل اقتصادی

قیمت سنگ تراورتن کف حیاط در مرکز فروش

قیمت سنگ تراورتن کف حیاط در مرکز فروش قیمت سنگ تراورتن کف حیاط در مراکز فروش کشور بروز و در عین حال اقتصادی می باشد، با توجه به نیاز مبرم کشور به انواع سنگ های تزیینی که مهم‌ترین آن استفاده در ساختمان ها و مراکز تفریحی و رفاهی است، پس با توجه به این نکته مهم، تولید و عرضه بهترین سنگ‌ها از جمله سنگ تراورتن ارزان و قیمت مناسب در کشور امری مهم می‌باشد که با پخش سنگ تراورتن تیشه ای سفید در سطح کشور نیاز بازار داخلی به نوع سنگ را رفع نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.